کد خبر : 1785743 | 23 مهر 1400 ساعت 16:55 | 29.4K بازدید | 8 دیدگاه

بازگشت کره به اینچئون با پرواز اکونومی؛

بنتو و سون خوشبخت بودند که به ایران نباختند!

سرمربی تیم ملی کره جنوبی پس از کسب تساوی ارزشمند، از راه فرودگاه بین المللی اینچئون به کره بازگشت.

بنتو و سون خوشبخت بودند که به ایران نباختند!

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی فوتبال کره به سرپرستی مربی پائولو بنتو پس از تساوی 1-1 با ایران در گروه A مرحله نهایی مقدماتی جام ملت های آسیا برای جام جهانی 2022 قطر در ورزشگاه آزادی تهران، سه روز قبل به این کشور بازگشت.

 

این در حالی که بازیکنان لژیونر اروپایی سون هیونگ مین (تاتنهام) به تیم های خود بازگشتند، 18 بازیکن از لیگ K و J  ژاپن در همان روز به کره رفتن تا مهیای مسابقات حساس آخر فصل شوند.

 

فدراسیون فوتبال کره از هواپیماهای چارتر برای کمک به حرکت تیم در هنگام خروج از ایران استفاده کرد ، اما به دلایل مختلف مانند هزینه ها، آنها در بازگشت به خانه از پروازهای معمولی استفاده کردند.

 

این در حالی است که آنها در بدو ورود تست کرونا را انجام دادند.

 

روزنامه یونهاپ با اشاره به موارد بالا نوشته، کره که 47 سال است هرگز در ایران پیروز نشده است، با عزم خود برای تصرف ورزشگاه آزادی به عنوان «قلعه ای نفوذ ناپذیر» به ایران رفت، اما با تساوی به پایان رسید.

 

سون هیونگ مین اولین گل را در دقیقه 48 به ثمر رساند و پس از پارک جی سونگ در مرحله نهایی مقدماتی جام جهانی 2010 (تساوی 1-1)، به اولین بازیکن کره ای تبدیل که در ایران یک گل به ثمر رساند.

 

با این حال آژانس خبری یونهاپ این تساوی را «خوشبختی کره» دانسته چرا که ایران قدرتمندترین تیم آسیاست و در رنکینگ جهانی نیز 14 پله بالاتر از کره جنوبی قرار دارد.

دیدگاه‌ها