کد خبر : 1785763 | 23 مهر 1400 ساعت 18:40 | 8.5K بازدید | 3 دیدگاه

تیم امید، برنامه لیگ برتر را تغییر می‌دهد؟

احتمال دارد دیدارهای برخی تیم های لیگ برتر در هفته های دوم و سوم به تعویق بیفتد.

تیم امید، برنامه لیگ برتر را تغییر می‌دهد؟

به گزارش "ورزش سه"، با وجود اینکه سازمان لیگ فوتبال برنامه مسابقات لیگ برتر را تا هفته دوم اعلام کرده اما ممکن است تغییراتی در این برنامه به وجود بیاید.


تیم فوتبال امید ایران از تاریخ 3 تا 9 آبان ماه در رقابت های مقدماتی قهرمانی زیر 23 سال آسیا شرکت خواهد کرد و این در شرایطی است که سازمان لیگ قصد دارد بازی های هفته دوم لیگ برتر را در روزهای دوم، سوم و ششم آبان ماه برگزار کند. در این خصوص گفته می‌شود هفته سوم لیگ برتر هم قرار است طی روزهای 9 و 10 آبان انجام شود.


این در شرایطی است که تعدادی از تیم های لیگ برتری بازیکنانی را در تیم امید دارند و نمی‌خواهند بدون این نفرات کلیدی در مسابقات لیگ شرکت کنند.


در پی اعتراض رسمی برخی باشگاه های لیگ برتری و تهدید آنها مبنی بر اینکه بازیکنان خود را به تیم امید نمی‌دهند ممکن است کمیته مسابقات سازمان لیگ تن به تغییر برنامه بدهد. به این ترتیب احتمال دارد سازمان لیگ دیدار برخی تیم های لیگ برتری که ملی‌پوشان بیشتری در تیم امید دارند را به تعویق بیندازد.


باید منتظر ماند و دید موضع رسمی سازمان لیگ فوتبال درباره تعویق دیدارهای برخی تیم های لیگ برتری در هفته های دوم و سوم چیست.

دیدگاه‌ها