کد خبر : 1785765 | 23 مهر 1400 ساعت 19:11 | 7.3K بازدید | 0 دیدگاه

اینزاگی: لاتزیو عصبانی و به دنبال جبران است

سیمونه اینزاگی، سرمربی اینتر به تمجید از مائوریسیو ساری، سرمربی جدید و باتجربه تیم سابق خود لاتزیو پرداخته است.

اینزاگی: لاتزیو عصبانی و به دنبال جبران است

به گزارش "ورزش سه"، سیمونه اینزاگی بعد از سپری کردن پنج سال موفق در لاتزیو، در پایان فصل گذشته از این تیم جدا شده و هدایت مدافع عنوان قهرمانی لیگ ایتالیا را به عهده گرفت. در آستانه تقابل با لاتزیو، سیمونه اینزاگی مدعی شد هواداران این تیم به خوبی می دانند او در آن فصول با تمام وجود برای موفقیت بیانکوچلستی تلاش کرده است.

 

سیمونه اینزاگی گفت: "ما سعی می کنیم برای دیدار با لاتزیو آماده باشیم. متاسفانه تعداد کمی از بازیکنان در اردوی تیم حضور داشتند، اما آنها به بهترین شکل ممکن کار کردند. بازیکنان ملی شاغل در اروپا با مشکلاتی جزئی به رختکن اینتر بازگشتند و حالا ما منتظر بازیکنان حاضر در آمریکای جنوبی هستیم.

 

1648624

 

این بار اوضاع خاص و متفاوت است. الکسیس سانچس و آرتورو ویدال به رم نمی آیند و در میلان می مانند. این دو بازیکن و همچنین استفانو سنسی که در چند روز گذشته به خوبی تمرین کرده، برای دیدار روز سه شنبه آماده بازی خواهند بود.

 

من فکر می کنم لاتزیو این فصل بازی های فوق العاده ای انجام داده است. آنها تیم بسیار خوبی هستند، سرمربی جدید روی کار آمده و در سازماندهی تیم بسیار خوب عمل کرده است. لاتزیو علیرغم نمایش خوب در آخرین بازی مغلوب شد، بنابراین حالا آنها عصبانی و به نبال جبران نتایج بوده و می خواهند برابر اینتر خوب بازی کنند.

 

دیدار با لاتزیو برای من مانند دیگر مسابقات نیست. این بازی برای من بازگشت به خانه 22 ساله ام است. من می دانم که هم تشویق و هم هو خواهم شد، اما این بخشی از کار است. من رفتار هواداران را می پذیرم و آنها می دانند که من همیشه با تمام توان برای لاتزیو کار کرده ام. هفته مهمی داریم. دیدار فردا بسیار سخت خواهد بود و ما باید با تمام وجود تلاش بکنیم، سپس نیز بازی در لیگ قهرمانان و دیدار با یوونتوس را در پیش خواهیم داشت."

 

1649509

دیدگاه‌ها