کد خبر : 1785768 | 23 مهر 1400 ساعت 19:29 | 55.7K بازدید | 30 دیدگاه

شماره های عجیب و ناهماهنگ استقلالی ها (عکس)

در دیدار دوستانه امروز میان شاگردان مجیدی و تیم ملی دانشجویان، شماره پیراهن و شورت ورزشی تعدادی از بازیکنان استقلال متفاوت بود.

به گزارش "ورزش سه"، استقلال در آخرین بازی دوستانه خود پیش از آغاز فصل جدید از رقابت های لیگ برتر، به مصاف تیم ملی دانشجویان رفت. این بازی که پشت درب های بسته و بدون پوشش رسانه هایی غیر از کانال رسمی باشگاه استقلال برگزار شد، با تک گل لحظات پایانی محمد اوسانی به سود دانشجویان به پایان رسید.

 

اما نکته عجیبی که در تصاویر منتشر شده از این بازی خودنمایی می کرد، تفاوت میان شماره پیراهن بازیکنان با شماره ای بود که روی شورت ورزشی آنها درج شده بود. به طور مثال، روزبه چشمی که پس از یک سال به جمع آبی ها بازگشته بود و با پیراهن شماره 5 بازی می کرد، روی شورت او عدد 79 درج شده بود. شماره ای که متعلق به سبحان خاقانی است.

 

1654282

 

 

شماره پیراهن سیاوش یزدانی و جعفر سلمانی نیز با شماره روی شورت ورزشی آنها فرق داشت. یزدانی در حالی که شماره 4 را بر تن کرده بود، روی شورت ورزشی خود شماره 19 را داشت که بر تن عارف آقاسی بود. جعفر سلمانی نیز با پیراهن شماره 59 به میدان رفت در حالیکه شورت ورزشی شماره 17 را داشت که البته این شماره به بازیکن خاصی تعلق ندارد.

 

 

1654281

 

1654280

 

به هر شکل در آستانه آغاز لیگ برتر، این ناهماهنگی کمی عجیب به نظر می رسد. شاگردان فرهاد مجیدی باید در نخستین دیدار خود در رقابت های لیگ برتر، به مصاف هوادار تهران بروند.

دیدگاه‌ها