کد خبر : 1785774 | 23 مهر 1400 ساعت 20:06 | 10.4K بازدید | 0 دیدگاه

کاملا با برنامه وارد لیگ می‌شویم؛

جعفری: خیلی بدشانسم که تماشاگران را نمی‌بینم

مهاجم نساجی مازندران امیدوار است هرچه زودتر شرایط بازی در حضور هواداران‌شان فراهم شود.

جعفری: خیلی بدشانسم که تماشاگران را نمی‌بینم

به گزارش "ورزش سه"، رضا جعفری درباره شرایط نساجی اظهار کرد: به نظرم یکی از با برنامه‌ترین تیم‌ها قبل از شروع فصل بودیم که علاوه بر اردوهای خوبی که داشتیم، بازی‌های تدارکاتی زیادی با تیم‌های قدرتمند و سطح متوسط انجام دادیم و الان به آمادگی خوبی رسیده‌ایم تا نتیجه قابل قبولی بگیریم.

 

او ادامه داد: تمرینات به روز و دشواری زیر نظر آقای الهامی داشتیم و از نظر بدنی و تاکتیکی به سطح بالایی رسیده‌ایم. همه در این مدت با جدیت کارشان را انجام دادند و الان منتظر اولین بازی فصل هستیم تا به پیروزی دست پیدا کنیم و شروع پرقدرتی در لیگ برتر داشته باشیم؛ هرچند امسال همه تیم‌ها خوب هزینه کرده‌اند و می‌خواهند نتیجه بگیرند.

 

مهاجم جدید نساجی که پس از سپری کردن دوران موفق در سایپا به جمع شاگردان الهامی اضافه شده، ابراز کرد: سال‌های خوبی در سایپا داشتم ولی متاسفانه اتفاقاتی که در فصل اخیر افتاد و منجر به سقوط تیم شد، شرایطی به وجود آورد که نمی‌توانستم در آنجا بمانم. پیشنهادهایی داشتم که پس از بررسی زیاد نساجی را انتخاب کردم و احساس می‌کنم بهترین تصمیم را گرفته‌ام چون در اینجا شرایط فنی خوبی برای خودم می‌بینم و به نظرم می‌توانم زیر نظر آقا ساکت پیشرفت کنم.

 

جعفری درباره نخستین بازی فصل این تیم مقابل فجرسپاسی ابراز کرد: اصلا این بازی راحت نیست و ما هم حریفمان را دست کم نمی‌گیریم. فجر بازیکنان خوبی جذب کرده و مهم‌تر اینکه آنها انگیزه خیلی زیادی دارند تا خودشان را نشان بدهند. ضمن اینکه فجر یک تیم با اصالت است ولی با احترام به تیم فجر ما می‌خواهیم بهترین عملکردمان را داشته باشیم و سه امتیاز را بگیریم.

 

او در مورد دور بودن از بازی در کنار مردم قائم‌شهر گفت: خیلی بدشانس هستم که در زمان حضورم نساجی آن جو فوق‌العاده را تجربه نمی‌کنم. امیدوارم هرچه زودتر زمین چمن ورزشگاه شهید وطنی درست شود و کرونا از بین برود تا در کنار مردم قائم‌شهر بازی کنیم. هرچه زودتر به استادیوم خودمان برویم، بازهم هواداران کنار ما هستند و از پشت بام خانه‌ها تیم را حمایت می‌کنند.

دیدگاه‌ها