کد خبر : 1785775 | 23 مهر 1400 ساعت 20:15 | 50.3K بازدید | 33 دیدگاه

این یک فینال زودرس خواهد بود؛

گل‌محمدی: در روزهای سخت بهتر نتیجه می‌گیریم

یحیی گل‌محمدی می‌گوید حضور هواداران و میزبانی الهلال، شرایط را برای پرسپولیس سخت می‌کند.

گل‌محمدی: در روزهای سخت بهتر نتیجه می‌گیریم

 

به گزارش "ورزش سه"، یحیی گل‌محمدی در نشست خبری پیش از بازی با الهلال صحبتهایش را با تشکر از میزبانی عربستانی‌ها آغاز کرد: قبل از اینکه بخواهیم درباره بازی صحبت کنیم، جا دارد از میزبانی عربستانی‌ها، باشگاه الهلال و فدراسیون عربستان تشکر کنیم، به خاطر استقبال گرم و میزبانی خوبی که داشتند تشکر کنیم.

 

* ما سفیر صلح و دوستی هستیم

او در ادامه با اشاره به حضور در عربستان گفت: در هر صورت کشور ما و عربستان مشترکات دینی زیادی دارند. ما به عنوان یک گروه ورزشی، باید بتوانیم این دوستی و صلح را بیشتر در بین دو کشور برقرار کنیم و باعث ارتباطات بهتری بین دو ملت و دولت بشویم. امیدوارم ما بتوانیم سفیران خوبی برای این موضوع باشیم تا رابطه خوبی بین دو کشور برقرار شود.

 

1654319

 

* این یک فینال زودهنگام خواهد بود

وی با اشاره به بازی با الهلال عنوان کرد: بازی حساسی را در پیش داریم، بازی ای که می‌تواند برای هواداران ما پیام آور شادی باشد. بازی بزرگی خواهد بود. هر دو تیم به لحاظ فنی بازیکنان خوبی دارند و امیدوارم فردا شاهد بازی باکیفیت و از نظر فوتبالی در سطح بالایی باشد. مطمئنم این یک فینال زودرس در فینال لیگ قهرمانان است که بین این دو تیم برگزار می‌شود.

 

* باید پرسپولیس باشیم و پرسپولیسی فکر کنیم

یحیی درباره اهمیت بازی با الهلال اظهار داشت: خیلی خوب می‌شد که ما در فینال همدیگر را می‌دیدیم اما به خاطر قرعه در این مرحله بازی می‌کنیم. امیدوارم بازی خوبی را انجام دهیم. کاری که برای بازی فردا انجام دهیم این است که باید پرسپولیسی باشیم و پرسپولیسی فکر کنیم. همیشه با سختی ها و مشکلاتی که این تیم دارد، نشان داده که بازیکنان بزرگی و در روزهای سخت، نشان داده که تصمیم‌گیری‌های خوبی دارد.

 

 

* اگر تمرکز کنیم برنده می‌شویم

گل‌محمدی درخصوص حضور هواداران گفت: باتوجه به حضور هواداران و میزبانی الهلال بازی سختی را پیش رو داریم، باید تمرکز کافی داشته باشیم تا نتیجه خوبی بگیریم. در مجموع امیدوارم بازی خوب و لذت بخشی از طرف هر دو تیم باشد.

 

1654318

 

* برنامه ریزی ای اف سی باید بهتر می‌بود

سرمربی پرسپولیس راجع به مشکلات تیمش عنوان کرد: ما یک سری مشکلات بابت بازی نکردن داریم چون لیگمان هنوز شروع نشده. در شرایط مسابقه رسمی نیستیم. برای بازی قبلی مقابل نماینده تاجیکستان هم این مشکل را داشتیم اما سعی کردیم برنامه ریزی خوبی داشته باشیم و سه بازی دوستانه داشتیم. باتوجه به فیفادی چند بازیکن اصلی را نداشتیم و بدون حضور ملی پوشان بازی تدارکاتی و تمرینات را برگزار کردیم. از این بابت فکر کنم ای اف سی می‌توانست برنامه بهتری داشته باشد تا باشگاه‌ها با آماده سازی بهتری در مسابقات حضور داشته باشند اما فشردگی مسابقات قطعا روی ما و الهلال تاثیر خواهد گذاشت. باوجود این مشکلات برنامه ریزی خوبی داشتیم و چیزی که در بازی فردا مهم است، حفظ تمرکز و نگه داشتن خودمان در ریتم مسابقه است.

 

* الهلال تیم کاملی خواهد بود

او درباره بازگشت مصدومان الهلال توضیح داد: فکر کنم الهلال تیم پرمهره‌ای است و هر کسی مصدوم شود، جایگزین خوبی برایش وجود دارد. مطمئنا الهلال تیم کاملی خواهد بود. هرچند ممکن است دو بازیکن این تیم نباشد؛ البته اطلاعات دقیقی ندارم. آنها جانشینان خوب و خارجی‌های خوبی دارند و فکر کنم فردا ما با تیم کامل الهلال بازی می‌کنیم. اگر فکر کنیم چند نفر مصدوم بودند و برگشتند، دچار مشکل خواهیم شد و ما اینطور فکر می‌کنیم که آنها با تیم کامل وارد بازی می‌شوند.

 

* تجربه ژاردیم به آنها کمک خواهد کرد

گل‌محمدی در پایان راجع به لئوناردو ژاردیم گفت: ضمن اینکه من فکر می‌کنم الهلال یک مربی باهوش به نام آقای ژاردیم دارد که مربی بزرگی است و در این شرایط زیاد کار کرده و فکر می‌کنم ایشان می‌تواند از وضعیت موجود بهترین استفاده را ببرد. قطعا تجربه آقای ژاردیم کمک خواهد کرد که الهلال به بهترین شرایط خودش برسد.

 

دیدگاه‌ها