کد خبر : 1785778 | 23 مهر 1400 ساعت 20:24 | 11.9K بازدید | 1 دیدگاه

آرتتا: تماشای بازی آن آرسنال لذت بخش بود

میکل آرتتا، سرمربی جوان آرسنال از تقابل با پت ویرا، اسطوره این باشگاه و سرمربی فعلی کریستال پالاس استقبال کرد.

آرتتا: تماشای بازی آن آرسنال لذت بخش بود

به گزارش "ورزش سه"، آرسنال که تا پیش از وقفه بازی های ملی نتایج خوبی گرفته و روزهای تلخ ابتدای فصل را فراموش کرده بود، این هفته به مصاف کریستال پالاس تحت هدایت پاتریک ویرا خواهد رفت. میکل آرتتا در نشست خبری پش از این دیدار ابراز امیدواری کرد به خوبی از هافبک سابق و فرانسوی آرسنال در این دیدار استقبال شود.

 

میکل آرتتا گفت: "در حال حاضر به نظر می رسد همه بازیکنان در شرایط خوبی هستند. گرانیت ژاکا شرایط بسیار خوبی داشت، اما متأسفانه این مصدومیت طولانی مدت بوده و او برای زمان زیادی در دسترس نخواهد بود. در مقطع قبلی بازی های ملی ما توانستیم شرایط را کمی تغییر دهیم، اما هنوز مسیر زیادی برای پیشرفت وجود دارد.

 

1638137

 

اما ما به نتایج مهمی دست یافتیم که در آن مقطع بسیار مهم بود. ما فقط باید به بازی بهتر فکر کرده، در جدول لیگ برتر صعود کنیم و بر پیروزی در بازی بعدی خود تمرکز داشته باشیم. برخی از بازیکنان هنوز در سفر هستند و توسط کادر پزشکی مورد ارزیابی قرار نگرفته اند، اما امیدوارم حداقل توماس پارتی برای دیدار دوشنبه مقابل کریستال پالاس آماده حضور در میدان باشد.

 

رویارویی با پاتریک ویرا؟ او اسطوره آرسنال بوده و امیدوارم به خاطر خدماتش برای این باشگاه، نه تنها به عنوان یک بازیکن بلکه همچنین به عنوان یک شخص مورد استقبال قرار گیرد. ویرا در موفق ترین دوران آرسنال کاپیتان باشگاه بود و بازگشت او فوق العاده است.

 

تیم شکست ناپذیر آرسنال در اوایل هزاره جدید؟ تماشای بازی آن تیم لذت بخش بود. من فکر می کنم آن آرسنال همه چیز برای موفقیت داشته و بر همه جنبه های فوتبال به شیوه ای درست تسلط داشت. همچنین در آن تیم رهبران فوق العاده ای بازی می کردند."

دیدگاه‌ها