کد خبر : 1785788 | 23 مهر 1400 ساعت 22:26 | 86.3K بازدید | 59 دیدگاه

پاتریس اورا:

خسته شدیم از بس لیونل مسی توپ طلا برد!

پاتریس اورا، مدافع سابق منچستریونایتد و تیم ملی فرانسه معتقد است نباید توپ طلای امسال را به لیونل مسی بدهند.

خسته شدیم از بس لیونل مسی توپ طلا برد!

به گزارش "ورزش سه"، تا چند هفته دیگر برنده جایزه توپ طلای سال 2021 مشخص خواهد شد و به نظر می رسد لیونل مسی، ستاره آرژانتینی پاری سن ژرمن از بالاترین بخت برای تصاحب این جایزه برای هفتمین بار برخوردار است. اما برخی گزینه هایی چون جورجینیو، رابرت لواندوفسکی، انگولو کانته یا کریم بنزما را محق تر از مسی برای دریافت این جایزه می دانند. پاتریس اورا نیز به این روند معترض بوده و معتقد است لیونل مسی در طول سال به جز قهرمانی با تیم ملی آرژانتین قهرمانی در کوپا آمه ریکا دستاورد خاصی نداشته است.

 

1648651

 

پاتریس اورا در مصاحبه با ESPN گفت: "به نظر من امسال جایزه توپ طلا باید به جورجینیو یا انگولو کانته برسد. من خسته شدم از بس لیونل مسی برنده این جایزه شد. در مورد دستاوردهای این بازیکن در سال جاری به من بگویید. بله، لیونل مسی با لباس تیم ملی آرژانتین قهرمانی در رقابت های کوپا آمه ریکا را تجربه کرد و تیم خوب است. اما بگویید که او در کل سال در ترکیب بارسلونا چه عملکردی از خود ارائه داد."

 

همچنین یولیان ناگلزمن، سرمربی جوان بایرن مونیخ نیز معتقد است توپ طلا امسال باید برنده دیگری داشته باشد. او امروز گفت: "از نظر من رابرت لواندوفسکی شایسته دریافت جایزه توپ طلا است و فکر می کنم آنها باید این جایزه را به لوا بدهند. زیرا در سه سال گذشته رکورد فوق العاده ای نسبت به بازیکنان دیگر داشته است."

دیدگاه‌ها