کد خبر : 1785791 | 23 مهر 1400 ساعت 23:16 | 12.9K بازدید | 0 دیدگاه

بهتر است در این شرایط سکوت کنم؛

بایرامی: نمی‌توانم به دروغ حرف بزنم

مهاجم شهرخودرو از مسؤولان این باشگاه می‌خواهد شرایط تیم را در آستانه شروع فصل بهتر کنند.

بایرامی: نمی‌توانم به دروغ حرف بزنم

به گزارش "ورزش سه"، شهرخودرو مشهد در حالی چهار روز تا نخستین مسابقه خود در فصل جدید لیگ برتر مقابل آلومینیوم اراک فاصله دارد که پنجره نقل و انتقالاتی آنها بسته شده و قرارداد بازیکنان تازه وارد این تیم به ثبت نرسیده، اما در این شرایط بازیکنان این تیم ازجمله مهرداد بایرامی امیدوار به حل مشکلات هستند.

 

مهرداد بایرامی که دومین سال حضورش در شهرخودرو را سپری می‌کند، درباره وضعیت این تیم عنوان کرد: بیش از یک‌ماه است تمرین می‌کنیم و شرایط بدی نداشتیم تا اینکه اعلام کردند پنجره تیم بسته شده و تا این لحظه در رسانه‌ها گفته‌اند نمی‌توانیم از نفرات جدید استفاده کنیم که این اتفاق تاثیر منفی در روحیه تیم گذاشت.

 

او ادامه داد: ما با بازیکنانی که تازه به جمع ما اضافه شدند، هماهنگی پیدا کردیم و به فرم نسبتا خوبی رسیدیم ولی اگر قرار باشد نتوانیم از بازیکنان جدید بهره ببریم، فکر می‌کنم ۱۵ بازیکن هم در هفته اول لیگ نداشته باشیم و شرایط سختی مقابل آلومینیوم پیدا می‌کنیم.

 

مهاجم شهرخودرو که نیم‌فصل خوبی در این تیم داشت، درباره اینکه گفته می‌شود هنوز مطالبات فصل گذشته را دریافت نکرده‌اند، یادآور شد: بله، حدود یک‌سوم از مطالبات فصل قبل ما پرداخت نشده که امیدوار هستیم با دریافت مسؤولان باشگاه شهرخودرو این مشکل برطرف شود و قبل از اولین بازی فصل پول‌های خودمان را بگیریم تا با روحیه‌تر کار کنیم

 

بایرامی در خصوص مشکلاتی که در بحث ثبت قرارداد بازیکنان وجود دارد و باشگاه شهرخودرو واکنشی به پرداخت مطالبات کوزین برای باز شدن پنجره نقل و انتقالاتی نداشته است، ابراز کرد: من کلیات را در ابتدای صحبت‌هایم گفتم و بهتر است است در این شرایط سکوت کنم چون نمی‌توانم به دروغ حرف بزنم. فقط امیدوارم هرچه زودتر وضعیت این تیم که هواداران زیادی در خراسان دارد، مشخص شود و مشکلات ما را قبل از شروع فصل حل کنند.

دیدگاه‌ها