کد خبر : 1785797 | 23 مهر 1400 ساعت 23:52 | 48.8K بازدید | 3 دیدگاه

آقا‌کریم؛ مهره شانس روی نیمکت پرسپولیس (عکس)

دوره مربیگری کریم باقری در پرسپولیس و تیم ملی، همواره با موفقیت، پیروزی و کسب جام همراه بوده است.

آقا‌کریم؛ مهره شانس روی نیمکت پرسپولیس (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، حالا او پس از همراهی تیم ملی در دو بازی حساس برابر امارات و کره جنوبی، به اردوی پرسپولیس ملحق شده تا در کنار یحیی گل‌محمدی، عملیات شکست الهلال را با موفقیت پشت سر بگذارد. آن‌هم در شرایطی که در ماه‌های اخیر به همراه تیم ملی و پرسپولیس مسافر شهرهای مختلف غرب آسیا بوده و چیزی به جز پیروزی به دست نیاورده.

 

نکته جالب اینکه کریم باقری از زمان ورود به کادرفنی پرسپولیس کمتر پیش آمده که این تیم شکستی را تجربه کند؛ قرمزها با حضور او، دو نایب قهرمانی لیگ برتر، دو نایب قهرمانی آسیا و 10 قهرمانی به دست آوردند و حالا در انتظار جام اصلی هستند و در این بین یک همراه همیشگی نیز دارند.

 

کریم باقری در این مدت یکی از چهره‌های همیشه مشغول و فعال بوده و تقریبا بدون تعطیلی در اردوی تیم ملی و پرسپولیس حضور یافته و تلاش داشته تا تجربیات خود از دوران بازی و مربیگری را به بازیکنان انتقال دهد. او زمانی که کار مربیگری را در کنار علی دایی آغاز کرد، شاید خودش هم تصور نمی‌کرد تجربه‌ای تا این حد موفق را رقم بزند و یک دستیار ارزشمند در کنار برانکو، کالدرون، گل‌محمدی و اسکوچیچ باشد.

 

ورود او به ریاض در حالی اتفاق افتاده سعودی‌ها به هیچ عنوان خاطرات خوشی از کریم باقری ندارند. ستاره پیشین تیم ملی دو بار در جام ملتهای 1996 و مقدماتی جام جهانی 1998 موفق به گلزنی برابر عربستان شد که یک بار با پیروزی تیم ملی همراه بود و بار دیگر ایران را از شکست نجات داد و حالا شاید زمان پیروزی بزرگ و کسب جام اصلی با پرسپولیس فرا رسیده باشد.

 

1654342

دیدگاه‌ها