کد خبر : 1785798 | 24 مهر 1400 ساعت 00:09 | 46.1K بازدید | 18 دیدگاه

77 پرسپولیس، مامور مهار زوج سابق طارمی؟ (عکس)

یحیی باید تصمیمی سرنوشت ساز برای سمت چپ خط دفاعی تیمش بگیرد.

به گزارش "ورزش سه"، سرانجام روز حساس باشگاه پرسپولیس که قریب به یک ماه است برایش تمرین می‌کنند و هواداران نیز خود را برای آن آماده می‌کنند فرار رسیده و طی ساعات آینده نیز التهاب و استرس برای هواداران این تیم بیشتر خواهد شد.

 

پرسپولیس در شرایطی پا به مسابقه حساس یک چهارم مقابل الهلال می‌گذارد که درس‌های مهمی از سال‌های اخیر حضور در لیگ قهرمانان گرفته و می‌داند بدون اشتباه بودن و استفاده از تک موقعیت‌ها می‌تواند این تیم را از مراحل مختلف بالا ببرد.

 

بی شک در بازی حساس مقابل الهلال، یکی از سنگین ترین وظایف یحیی گل‌محمدی انتخاب چهار مرد اصلی خط دفاعی است. جایی که باید مقابل ستاره‌های نامداری چون بافتیمبی گومیس، متئوس پریرا و موسی مارگا ایستادگی کنند و تنها با کم اشتباه بودن یا بهتر است بگوییم بدون اشتباه بودن ساختار دفاعی، سرخ‌ها می‌توانند راهی نیمه نهایی شوند.

 

سیامک نعمتی به عنوان مدافع راست و سیدجلال حسینی و فرشاد فرجی زوج دفاعی قرمزها خواهند بود اما برای پست دفاع چپ هنوز ابهام وجود دارد. یحیی باید بین وحید امیری و سعید آقایی یکی را انتخاب کند و با توجه به اینکه موسی مارگا در سمت راست خط هجومی الهلال بازی می‌کند، این انتخاب یحیی بسیار حیاتی است.

 

وحید امیری در دو بازی اخیر تیم ملی فیکس بود و در آنجا هم در پست وینگر و هم در دفاع چپ به بازی گرفته شد. امیری در شرایط مسابقه قرار دارد و یک بازیکن موثر است و انتخاب نشدنش به عنوان دفاع چپ به منزله بیرون ماندنش نیست بلکه احتمالا در خطوط جلوتر به بازی خواهد رفت. سعید آقایی نیز پس از هفته‌ها نیمکت نشینی در بازی با استقلال تاجیکستان فیکس بود و پرسپولیسی‌ها بارها از سمت او حملات خود را برنامه ریزی کردند. در نهایت باید دید کدام یک از این دو نفر که هر کدام خصوصیت‌های منحصر به فرد خود را دارند در این پست ویژه به میدان خواهند رفت.

 

1654336

دیدگاه‌ها