کد خبر : 1785800 | 24 مهر 1400 ساعت 00:16 | 74.2K بازدید | 66 دیدگاه

یامگا: می‌دانم که استقلال باشگاه بزرگی است

بازیکن فرانسوی استقلال از حضور در این تیم ابراز خوشحالی کرده و گفت: و برای انجام اولین بازی ام برای استقلال نمی توانم صبر کنم.

یامگا: می‌دانم که استقلال باشگاه بزرگی است

به گزارش "ورزش سه"، کوین یامگا بازیکن 25 ساله و فرانسوی است که پس از جدایی از تیم وایله بولد کلاب دانمارک راهی تهران شده بود، پس از موفقیت در تست های پزشکی امشب به صورت رسمی به جمع شاگردان فرهاد مجیدی اضافه شد. او با عقد قراردادی 2 ساله به استقلال پیوست.

 

اولین خرید خارجی این فصل استقلال در مورد حضورش در جمع آبی پوشان گفت: اولین چیزی که به ذهن من رسید، فوق العاده بودن این قرارداد بود. استقلال، باشگاه بسیار بزرگی است. هم تیمی های ایرانی قدیمی من چیزهای زیاد خوبی در مورد استقلال به من گفته اند. خیلی خوشحالم از حضور در این تیم و برای انجام اولین بازی ام برای استقلال نمی توانم صبر کنم.

 

وی در مورد اینکه چه شناختی از تیم جدیدش دارد گفت: می دانم که استقلال باشگاه بزرگی است؛ شاید بتوان گفت که استقلال، بزرگترین باشگاه ایران و آسیا است. خیلی خوشحال هستم که این جا حضور پیدا کرده ام.

 

بازیکن فرانسوی استقلال در خصوص هدفش از حضور در این تیم گفت: هدف من بردن است. من می دانم که برای چه کاری اینجا هستم و برای آن تلاش می کنم. ما باید همه بازی ها را ببریم و قهرمانی لیگ را برای تیم به دست بیاوریم.

 

1654371

دیدگاه‌ها