کد خبر : 1785810 | 24 مهر 1400 ساعت 08:00 | 2K بازدید | 0 دیدگاه

اعلام زمان آغاز اردوهای تیم روئینگ

زمان آغاز اردوهای تیم ملی روئینگ برای شرکت در مسابقات قهرمانی آسیا در تایلند مشخص شد.

اعلام زمان آغاز اردوهای تیم روئینگ

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از میزان، پس از پایان المپیک و عملکرد قابل قبول قایقرانان ایرانی در این بازی‌ها، فدراسیون قایقرانی برنامه‌ها و مسابقات در ماده‌های مختلف مانند برگزاری رقابت‌های قهرمانی کشور را پیگیری کرد تا باوجود تداوم محدودیت‌های بهداشتی به خاطر بیماری کرونا، وقفه‌ای در روند آماده‌سازی تیم ملی ایجاد نشود.

 

با توجه به اینکه مهمترین رویداد پیش‌روی فدراسیون قایقرانی همانند بیشتر فدراسیون‌ها، حضوری درخشان در بازی‌های آسیایی است، اما با اعلام کنفدراسیون قایقرانی آسیا، قرار است رقابت‌های روئینگ آسیا از ۱۵ آذر ماه به میزبانی کشور تایلند برگزار شود و مسلماً حضوری درخشان در این رقابت‌ها می‌تواند مقدمه‌ای برای کشب موفقیت در بازی‌های آسیایی هانگژو باشد.

 

از همین رو جلسه کمیته فنی که هفته‌ها برای برگزاری آن بحث بود بالاخره با محوریت رشته روئینگ، ساعت ۱۲ روز چهارشنبه هفته گذشته برگزار شد و در پایان این جلسه مقرر شد مرحله نخست اردوی تیم ملی روئنیگ به مدت ۸ روز و با حضور ۴۵ قایقران شامل ۲۳ پاروز زن پسر، ۲۲ قایقران دختر و همچنین حضور ۵ مربی از ساعت ۸ صبح روز یک‌شنبه به میزبانی دریاچه آزادی آغاز شود.

 

طبق قوانین تیم ایران می‌تواند در ۱۲ ماده مختلف رشته روئینگ نماینده داشته باشد و در صورتی که رکورد‌های قایقرانان در سطح مد نظر کمیته فنی و مربیان تیم ملی باشد؛ تیم قایقرانی ایران با ۱۲ قایق که شامل قایق‌های یک، ۲ و ۴ نفره است راهی تایلند خواهد شد.

 

همچنین نشست کمیته فنی برای بخش آب‌های آرام نیز ساعت ۱۲ روز یک‌شنبه برگزار خواهد شد و قرار است اردو‌های آب‌های آرام نیز بلافاصله پس از پایان مرحله مقدماتی اردوی تیم روئینگ آغاز شود.

 

دیدگاه‌ها