کد خبر : 1785813 | 24 مهر 1400 ساعت 08:33 | 2.8K بازدید | 0 دیدگاه

هدایت مجازی تیم ملی بیس بال توسط سرمربی ایتالیایی

آندره آ دی اوریا سرمربی تیم ملی بیس بال ایران قرار است به صورت مجازی فعالیت ملی پوشان را تا بازگشت به ایران زیر نظر بگیرد.

هدایت مجازی تیم ملی بیس بال توسط سرمربی ایتالیایی

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از ایسنا، نشست مسئولان انجمن بیس بال و سافت‌بال با این مربی و مدرس ایتالیایی که سابقه تدریس و آموزش در ایران را دارد به صورت آنلاین برگزار شد تا نحوه فعالیت مجدد این مربی مطرح و کارنامه دار بیس بال و سافت بال جهان در ایران مورد بررسی قرار بگیرد. 

 

در این وبینار که با حضور کیوان صفاییان دبیر انجمن، فرهاد عشوندی نایب رییس،پیام شوکت صدری مدیر تیم ملی، عباس ندایی مسئول کمیته آموزش و کاشف رانا مسئول روابط بین الملل با "آندره آ دی اوریا" برگزار شد، مقرر گردید تا فیلم تمرینات ملی پوشان بیس بال برای این مربی ایتالیایی ارسال شود تا وی شرایط فنی و آمادگی آنها را بررسی کند.

 

همچنین مقرر شد تا کلاسهای مجازی برای بازیکنان و مربیان و همچنین مربیان تیمهای پایه با "دی اوریا" برگزار شود تا تمرینات اصولی و زیرساختی و نحوه صحیح ارائه آموزش تدریس شود. 

 

پیشنهاد حضور یک هفته ای این مربی ایتالیایی در تعطیلات سال نو میلادی در ایران و برپایی اردوی آماده سازی تیم ملی بیس بال در یکی از شهرهای جنوبی از دیگر مصوبات این جلسه بود. 


ضمن اینکه قرار شد که "دی اوریا" برای گذراندن‌ مرحله سوم از قرارداد المپیک سولیداریتی فروردین ماه سال آینده به کشورمان سفر کند تا در استانهای دیگر ایران بیس بال، سافت بال و بیس بال ۵ را تدریس کند. 

دیدگاه‌ها