کد خبر : 1785827 | 24 مهر 1400 ساعت 09:55 | 8.5K بازدید | 1 دیدگاه

پایان دیدارهای دوستانه؛ تیم امید در آستانه اعزام

مصاف دوستانه با نیروی زمینی آخرین دیدار تدارکاتی تیم امید در مسیر آماده سازی برای حضور در بازی های مقدماتی قهرمانی زیر 23 سال بود.

پایان دیدارهای دوستانه؛ تیم امید در آستانه اعزام 

به گزارش "ورزش سه"، از آنجایی که تمرینات تیم امید به نسبت دیگر تیم های حاضر در مقدماتی قهرمانی زیر 23 سال آسیا خیلی دیر آغاز شد فدراسیون فوتبال موفق نشد دیدار تدارکاتی بین المللی برای این تیم طراحی کند و از سویی بیشتر وقت کادر فی تیم امید نسبت به تست گیری از بازیکنان سپری شد و در نهایت مهدی مهدوی کیا با برگزاری دو بازی دوستانه با تیم های خوشه طلایی و هم چنین نیروی زمینی تیم اصلی اش را شناخت. او در آخرین اردو 29 بازیکن را فرا خواند و حالا باید این تعداد را کاهش دهد تا تیم با نفرات اصلی راهی شهر دوشنبه شود. 

 

اردوی تیم امید در کمپ تیم های ملی دیروز پایان یافت و دور جدید تمرینات تیم امید با نفرات نهایی از 27 مهر در کمپ تیم های ملی مجدد آغاز می شود و بر اساس خبرهای رسیده از فدراسیون فوتبال تیم امید روز 30 مهر عازم شهر دوشنبه خواهد شد. اولین بازی تیم امید 3 آبان با تیم نپال خواهد بود و در روزهای 6 و 9 آبان هم با تیم های لبنان و تاجیکستان دیدار خواهد کرد. 

 

بازی های مقدماتی قهرمانی زیر 23 سال آسیا با حضور بیش از 40 تیم در 11 گروه برگزار می شود که در پایان تیم های اول به همراه 4 تیم برتر دوم به دور نهایی بازی ها صعود می کنند. مرحله پایانی این رقابت ها با حضور 16 تیم در تاشکند برگزار می شود که از هم اکنون حضور ازبکستان در دور نهایی بازی ها قطعی است.

دیدگاه‌ها