کد خبر : 1785831 | 24 مهر 1400 ساعت 10:37 | 16.6K بازدید | 1 دیدگاه

مهدی: پیشنهاد باشگاه پیکان را بررسی می کنیم

تیم پیکان با توجه به حضور پرتعداد بازیکنانش در اردوی امید خواستار لغو بازی اش در هفته دوم شده است.

مهدی: پیشنهاد باشگاه پیکان را بررسی می کنیم 

به گزارش "ورزش سه" البته سعید دقیقی مدیر تیم پیکان این پیشنهاد را به طور کلی مطرح کرده است و اذعان داشته تیم هایی که در تیم امید بازیکن دارند در زمان برگزاری بازی های این تیم در تاجیکستان با قرعه استراحت روبرو شوند تا در ادامه از همه نفرات در بازی های رسمی بهره ببرند. 

 

سهیل مهدی – رییس کمیته مسابقات در واکنش به این پیشنهاد گفت: وقتی بحث برنامه مسابقات و جابه‌جایی تقویم می‌شود، ما می‌توانیم به باشگاه‌ها کمک کنیم و حتماً کمک خواهیم کرد.اینکه بازی تیمی لغو شود یا جابجایی صورت بگیرد، باید منتظر درخواست و نامه رسمی باشگاه‌ها باشیم. در ادامه مدیریت سازمان لیگ آن را بررسی کند، دستور صادر شود و سپس ما شرایط و تقویم را بررسی کنیم که این اتفاق رقم بخورد. تا جایی که برنامه ما مخدوش نشود، در خدمت باشگاه‌ها هستیم و باید به آنها کمک کنیم. با این حال فراموش نکنیم که سال جام جهانی است و اگر بی‌دلیل بخواهیم دیداری را به تعویق بیندازیم، لیگ به تعویق می‌افتد و آن زمان نمی‌توانیم پاسخگوی همه تیم‌ها و تیم ملی باشیم.

 

سهیل مهدی که در این باره با خبرنگار تسنیم صحبت می کرد، ادامه داد: مضاف بر مسائلی که گفتیم، متأسفانه درباره بازیکنان رده امید دستورالعملی در سازمان لیگ نداریم و شاید همین مسئله حلقه مفقوده ما باشد. به این دلیل که این ضعف در تقویم کنفدراسیون فوتبال آسیا هم وجود دارد و حتی آقای مهدوی‌کیا پیشنهاد داده است که مسابقات زیر 23 سال نیز همزمان با فیفادی‌ها برگزار شود تا این مشکلات پیش نیاید. با این حال ما درباره بازیکنان بزرگسال دستورالعمل داریم که در صورت غیبت سه بازیکن ملی‌پوش بازی به تعویق بیفتد، اما درباره بازیکنان رده امید چنین دستورالعملی نیست.

 

گفتنی است تیم امید 30 مهر راهی شهر دوشنبه خواهد شد و در روزهای 3-6و 9 آبان در بازیهای مقدماتی قهرمانی زیر 23 سال آسیا به میدان خواهد آمد.

دیدگاه‌ها