کد خبر : 1785835 | 24 مهر 1400 ساعت 10:51 | 19.2K بازدید | 21 دیدگاه

لاپورتا: بارسا بار دیگر بهترین تیم دنیا می‌شود

خوان لاپورتا، رییس باشگاه بارسلونا، معتقد است که این تیم می‌تواند بار دیگر به بهترین تیم دنیا تبدیل شود.

لاپورتا: بارسا بار دیگر بهترین تیم دنیا می‌شود

به گزارش "ورزش سه"، شرایط بارسلونا چیزی کم از یک بحران تمام عیار ندارد. نتایج ضعیف این تیم در زمین و شرایط مالی وخیم و بدهی‌های هنگفت در بیرون از زمین باعث شده که شرایط برای آنها روز به روز سخت‌تر شود.

روز یکشنبه اجلاس سالانه باشگاه بارسا برگزار می‌شود و لاپورتا باید در این جلسه علاوه بر توضیح و ارائه برنامه برای جبران بدهی 1.5 میلیارد یورویی، طرحی برای جلوگیری از ضرر این باشگاه در سال آینده نیز داشته باشد.

او به همین دلیل تصمیم گرفته که نظراتش را در گفتگو با روزنامه اسپورت ابراز کند. لاپورتا در این مصاحبه گفت:« ما در حال ایجاد تغییرات اساسی در بارسا هستیم. این تیم بار دیگر به بهترین باشگاه دنیا و بهترین تیم دنیا تبدیل خواهد شد.»

 

1654398

 

او درباره اجلاس سالانه باشگاه در روز یکشنبه گفت:« این جلسه یکی از مهم‌ترین جلسات در تاریخ اخیر باشگاه است. من نمی‌خواهم به سال‌های دور در باشگاه برگردم که مشکلات زیادی وجود داشت. ما باید اعلام کنیم که  نتایج فعلی در واقع عواقب سومدیریت هیئت مدیره قبلی هستند اما ما تمام تلاش خود را به کار می‎گیریم تا تغییراتی اساسی در باشگاه ایجاد کنیم. ما باید تلاش کنیم تا جدای از روش‌های سنتی، حالا به روش‌های مدرن برای حل مشکلات مالی باشگاه روی بیاوریم.»

بارسلونا همچنین روز یکشنبه در ورزشگاه خانگی خود میزبان والنسیاست که بازی مهمی برای این تیم به حساب می‌آید. آنها بازی هفته قبل خود برابر اتلتیکو مادرید را با شکست پشت سر گذاشتند و امیدوار هستند که در نوکمپ بتوانند این سه امتیاز حساس را به دست آورند.

دیدگاه‌ها