کد خبر : 1785836 | 24 مهر 1400 ساعت 20:38 | 380.9K بازدید | 148 دیدگاه

ترکیب یحیی برای بازی سرنوشت ساز؛

11 پرسپولیسی برای شکست الهلال مشخص شدند

تیم پرسپولیس برای بازی با الهلال تنها یک تغییر نسبت به آخرین بازی رسمی خواهد داشت.

11 پرسپولیسی برای شکست الهلال مشخص شدند

به گزارش "ورزش سه"، بازی حساس تیم فوتبال پرسپولیس در مقابل الهلال در حالی برگزار می‌شود که شاگردان یحیی گل‌محمدی با تاخیر یک و نیم روزه به ریاض رسیدند اما با این حال فاصله ۲۴ ساعت تا انجام بازی، در ورزشگاه پرنس فیصل آخرین جلسه تمرینی را پشت سر گذاشتند؛ تمرینی که با حضور مصدومان پرسپولیس و همچنین آمادگی ملی‌پوشان برگزار شد تا یحیی گل‌محمدی برای انتخاب ۱۱ بازیکن دست باز داشته باشد.

 

خط دروازه؛ آزمون دشوار برای شماره ۸۱
گلر اول تیم پرسپولیس در آغاز دومین فصل بازی با پیراهن سرخپوشان، آزمونی بسیار سخت را پیش رو خواهد داشت و باید مقابل خط حمله آتشین الهلال مقاومت کند. با این حال لک که دستکش طلایی لیگ بیستم را کسب کرد، آماده است تا کلین شیت سوم را هم با پرسپولیس در فصل جدید لیگ قهرمانان به ثبت برساند.

 

خط دفاعی؛ بازگشت به آسیا بدون شجاع و کنعانی
اگرچه پرسپولیس یک بازی مقابل استقلال تاجیکستان در دوشنبه را برگزار کرد اما این ورود رسمی قرمزها به لیگ قهرمانان آسیا پس از نقل و انتقالات تابستانی خواهد بود؛ جایی که یحیی، محمدحسین کنعانی‌زادگان مدافع مرکزی اش را از دست داد.


در غیاب او، سیدجلال حسینی و فرشاد فرجی زوج دفاع مرکزی را تشکیل می‌دهند. اگرچه سیدجلال سالها رهبر خط دفاع پرسپولیس بود اما قرمزها فصل گذشته با زوج شجاع - کنعانی به فینال آسیا رسیدند.


در سمت راست همچنان سیامک نعمتی اولویت اول یحیی گل‌محمدی است و مهدی شیری روی نیمکت خواهد نشست. سعید آقایی نیز برای دومین بازی متوالی در پست مدافع چپ فیکس بازی می‌کند.

 

1654401

 

* خط میانی؛ یک تازه وارد و دو ملی‌پوش
پرسپولیس در این منطقه از زمین نیز تغییراتی دارد و با جدایی احمد نوراللهی، رضا اسدی به عنوان شماره هشت جدید در پست هافبک دفاعی بازی خواهد کرد. در کنار او میلاد سرلک ملی پوش به میدان می‌رود که فصل گذشته عملکرد درخشانی داشت و به پیراهن تیم ملی هم رسید.


دو هافبک دیگر پرسپولیس مهدی ترابی و امید عالیشاه هستند. این در حالی است که ترابی در تیم ملی فرصت بازی پیدا نکرد و حالا سرحال و آماده به عربستان رفته است.

 

* خط حمله؛ سومین بازی امیری در ۹ روز؟
با جدایی شهریار مغانلو، یحیی باید جانشین بهترین گلزن آسیایی اش را هم برگزیند. برای بازی با الهلال، عیسی آل‌کثیر با انگیزه در ترکیب اصلی خواهد بود.


در کنار او علاوه بر امید عالیشاه، حامد پاکدل و مهدی عبدی توانایی بازی دارند اما به نظر می‌رسد یحیی هم مثل اسکوچیچ نمی‌تواند از نام وحید امیری بگذرد.

 

1654403

 

* نیمکت ذخیره؛ همه چیز منوط به عملکرد فیکس‌ها
پرسپولیس روی نیمکت بازیکنان تاثیرگذار و بزرگی دارد که می‌توانند در طول بازی به میدان بروند. رادوشویچ که مصدومیتی جزئی هم دارد اما در دسترس خواهد بود. علی نعمتی و علیرضا ابراهیمی مدافعان مرکزی هستند و مهدی شیری هم دفاع راست.


محمد شریفی و کمال کامیابی‌نیا هافبک دفاعی الترناتیو خواهند بود و احسان پهلوان و علی شجاعی در پست هافبک کناری در اختیار یحیی گل‌محمدی هستند.


مهدی عبدی و حامد پاکدل نیز مهاجمانی هستند که البته باید منتظر عملکرد بازیکنان فیکس باشند چرا که نتیجه بازی نوع تعویض ها را مشخص می‌کند.

 

ترکیب پرسپولیس

حامد لک
سیدجلال حسینی
امید عالیشاه
وحید امیری
سیامک نعمتی
مهدی ترابی
عیسی آل‌کثیر
فرشاد فرجی
سعید آقایی
میلاد سرلک
رضا اسدی

دیدگاه‌ها