کد خبر : 1785847 | 24 مهر 1400 ساعت 12:15 | 1.8K بازدید | 0 دیدگاه

مراسم هفته و روز ملی پارالمپیک برگزار شد

مراسم هفته و روز ملی پارالمپیک امروز شنبه ۲۴ مهر با حضور وزیر ورزش و جوانان در محل آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک برگزار شد.

مراسم هفته و روز ملی پارالمپیک برگزار شد

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از ایسنا، مراسم هفته و روز ملی پارالمپیک امروز شنبه ۲۴ مهر با حضور حمید سجادی وزیر ورزش و جوانان، رضا صالحی امیری رییس کمیته ملی المپیک، کیکاووس سعیدی دبیرکل کمیته ملی المپیک، مریم کاظم پور سرپرست معاونت ورزش بانوان، محمود خسروی وفا رییس کمیته ملی پارالمپیک، محمد تابع دبیر اجرایی کمیته ملی پارالمپیک، محمد پولادگر رییس فدراسیون تکواندو، محمدرضا مظلومی رییس فدراسیون نابینایان و کم بینایان، حسنی دبیر فدراسیون تنیس روی میز و زهرا نعمتی در محل آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک برگزار شد.

 

در این مراسم ورزشکاران معلول و نابینایان و کم بینایان به صورت نمادین رژه رفتند.

شروین اسبقیان درباره هدف از برگراری این مراسم گفت: این مراسم چهاردهمین دوره روز ملی پارالمپیک است که با هماهنگی کمیته ملی پارالمپیک و فدراسیون جانبازان و معلولان در محل آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک در حال برگزاری است که اقتدار و قدرت ورزشکاران را به معرض نمایش می گذارد و سبب ایجاد انگیزه برای کسانی می شود که فعالیتی ندارند.

 

وی با اشاره به تغییرات در رییس انجمن پارادوومیدانی و حضور رضا کمانه به جای بهمن رضایی، افزود: کمانه یکی از پیشکسوتان دوومیدانی در رشته پرش ارتفاع است که امیدوارم با حضور وی بتوانیم تحول خوبی در دوومیدانی ایجاد کنیم، البته از تجربیات رضایی نیز در کادر فنی بهره خواهیم گرفت.

اسبقیان همچنین با اشاره به تغییرات در رییس انجمن بسکتبال با ویلچر گفت: بزودی رییس جدید انجمن بسکتبال با ویلچر معرفی خواهد شد.

 

وی در پایان در خصوص بازگشت هادی رضایی به تیم ملی والیبال نشسته نیز افزود: تلاش بر این است که برای مسابقات والیبال نشسته قهرمانی جهان از حضور وی استفاده کنیم.

دیدگاه‌ها