کد خبر : 1785849 | 24 مهر 1400 ساعت 12:13 | 41.7K بازدید | 3 دیدگاه

در این مدت مشکلات زیادی را تحمل کرده‌ایم

خرمگاه: این پول حق خانواده من است

محمد خرمگاه در خصوص شرایط صنعت نفت و هم‌چنین شکایتش از باشگاه تراکتور توضیحاتی ارائه کرد.

خرمگاه: این پول حق خانواده من است

به گزارش "ورزش سه" محمد خرمگاه دستیار اول علیرضا منصوریان در صنعت نفت آبادان در خصوص شرایط این تیم و کسب برد در آخرین بازی تدارکاتی با فولاد خوزستان گفت: فولاد تیم بسیار خوبی بود. آن‌ها کار خود را زودتر از ما شروع کردند و مسابقات تدارکاتی زیادی را تجربه کرده‌اند و شرایطشان با تیم نفت بسیار متفاوت است. با این حال ما به دنبال موفقیت در آخرین بازی تدارکاتی قبل از شروع لیگ بودیم تا به این واسطه با روحیه بالایی مسابقات فصل جدید را آغاز کنیم. خدا را شکر با دستورات تاکتیکی آقای منصوریان از راه دور و نمایش خوب بازیکنان برد خوبی به دست آورده‌ایم. 

 

وی درباره جدال با ذوب‌آهن در اولین هفته از لیگ برتر گفت: شرایط صنعت نفت با خیلی از تیم‌ها قابل مقایسه نیست. باشگاه ما دچار مشکلات عدیده مالی است و از همه بدتر خیلی دیر کارمان را آغاز کردیم. حتی در این مدت برای برپایی اردوی تدارکاتی و انجام بازی دوستانه مشکل داشتیم که همه هواداران خوب ما در جریان هستند. ذوب‌آهن تیم بسیار خوبی است که کارش را خیلی زود شروع کرده و تا الان نزدیک به 11،12 بازی تدارکاتی انجام داده و هماهنگی خوبی بین بازیکنان شکل گرفته است. اما نکته مثبت برای ما این است که در خانه و شهر آبادان میزبان هستیم و بازیکنان هم انگیزه فراوانی برای برتری در این دیدار و خوشحالی طرفداران دارند و امیدوار به کمک خداوند هستیم. 

 

در غیاب علیرضا منصوریان، محمد خرمگاه یکی از نفراتی است که کار فنی را در دست دارد. وی در این خصوص گفت: آقای منصوریان متاسفانه درگیر کرونا هستند و چند روزی کنار ما نیستند. با این حال هر روز چندین ساعت تلفنی و آنلاین با ایشان در ارتباط هستیم و تمرینات را مرتب زیر نظر سرمربی پیگیری می‌کنیم. به طور قطع در بازی اول کنار ما نیستند و باید دید بعد از جدال با ذوب‌آهن نتیجه تست چه خواهد شد و امیدوارم هر چه زودتر شاهد سلامتی علی آقا و هم‌چنین باقی بیماران باشیم. 

 

1618171

 

محمد خرمگاه بابت حضور در باشگاه تراکتور برای دریافت مطالباتش شکایتی انجام داده و به دنبال دریافت آن است. وی در این خصوص گفت: من در تعجب هستم که تراکتوری‌ها هر روز مصاحبه می‌کنند و می‌گویند با پرداخت مطالبات بازیکنان خارجی، پنجره نقل و انتقالاتی باز می‌شود. مدیران باشگاه در جریان هستند که ما هم شکایت کرده‌‎ایم و حکم رسمی داریم؟ این را می‌دانند که باید پول ما را هم پرداخت کنند تا بتوانند بازیکن جذب کنند؟ جدا از این مسائل، اصلا به فکر حق و حقوق ما نیستند. ما هم زندگی داریم و انسان هستیم و این پول حق خانواده من است. در این مدت سختی‌های زیادی را تحمل کرده‌ایم. مدیران تراکتور فقط می‌گویند که پول بازیکنان خارجی را داده‌ایم و پنجره باز می‌شود. البته که بعید می‌دانم در فدراسیون جدید و با قاطعیتی که وجود دارد حق ما نادیده گرفته شود اما این را بدانید روزهای سختی را پشت سر می‌گذاریم. 

 

خرمگاه در پایان گفت: گویا مدیران تراکتور می‌خواهند ضمانت نامه‌ای به فدراسیون فوتبال ارائه دهند تا بتوانند بازیکنان مورد نظرشان را جذب کنند. بنده باید از همینجا تشکر ویژه‌ای از ریاست محترم کمیته تعیین وضعیت، کمیته انضباطی و کمیته استیناف داشته باشم که با بررسی دقیق پرونده حکم صادر کرده‌اند اما توقع دارم فدراسیون هم به عنوان متولی فوتبال، پشت مربیان و بازیکنان باشد تا اینگونه حق ما ضایع نشود. ما جز فدراسیون هیچ نهادی را حامی خودمان نمی‌دانیم و پشتمان به این قضیه گرم است و امیدوارم حقمان پایمال نشود.

دیدگاه‌ها