کد خبر : 1785861 | 24 مهر 1400 ساعت 13:12 | 27.1K بازدید | 16 دیدگاه

شایعه باورنکردنی: دنی آلوس به بارسا برمی‌گردد؟

دنی آلوس، مدافع برزیلی، تماس‌هایی را با مدیران بارسلونا برقرار کرده تا شرایط بازگشت به این تیم را فراهم کند.

شایعه باورنکردنی: دنی آلوس به بارسا برمی‌گردد؟

به گزارش "ورزش سه"، آلوس که پنج سال قبل از بارسا جدا شد در پی این است که بار دیگر پیراهن این تیم را بر تن کند. این بازیکن در ابتدای ماه سپتامبر سال جاری میلادی قراردادش را با باشگاه سائو پائولو فسخ کرد و در حال حاضر با تیمی قرارداد ندارد.

این اتفاق باعث شده که او مجبور شود برای امضای قرارداد با تیمی دیگر، تا ابتدای ژانویه و باز شدن پنجره نقل و انتقالات زمستانی صبر کند اما مانع از این نشده که این بازیکن تیم ملی برزیل دست از جستجو برای یافتن تیم جدیدش بردارد.

در واقع اونزه از اسپورت سه مدعی شده که آلوس تماس‌هایی با مدیران ارشد بارسلونادر این هفته برقرار کرده تا شرایط بازگشت به این تیم در ابتدای ژانویه را بررسی کند. علاوه بر این، او به مدیران باشگاه سابقش اعلام کرده که هیچ مشکل مالی در میان نخواهد بود چرا که او حاضر است با کمترین دستمزد به این تیم برگردد.

 

1654447

 

گفته می‌شود بارسا کمی زمان خواسته تا با تمامی طرفین درگیر در این انتقال مشورت کند. در واقع همه می‌دانند که حضور بازیکنانی چون سرجینیو دست، اوسکار مینگوئزا و سرخی روبرتو باعث شده که این تیم بازیکنان کافی در دفاع راست داشته باشد اما بدون شک حضور دنی آلوس حتی در 38 سالگی نیز می‌تواند کیفیت بیشتری را به تیم اضافه کند.

باید منتظر ماند و دید که شرایط چطور پیش می‌رود اما روزنامه اسپانیایی آ.اس مدعی شده که این بازیکن برزیلی به وضوح به مدیربرنامه‌اش اعلام کرده که اولویت او به تن کردن پیراهن بارسلوناست و از او خواسته که تا زمان مشخص شدن تصمیم این باشگاه پاسخی به سایر پیشنهادات ندهد.

دیدگاه‌ها