کد خبر : 1785867 | 24 مهر 1400 ساعت 14:04 | 27K بازدید | 6 دیدگاه

18 تغییر نسبت به آخرین تقابل الهلال و پرسپولیس

نسبت به آخرین دیدار میان تیم های الهلال و پرسپولیس، 18 بازیکن در دیدار امشب دو تیم حضور نخواهند داشت.

18 تغییر نسبت به آخرین تقابل الهلال و پرسپولیس

به گزارش "ورزش سه"، پرسپولیس و الهلال در حساس ترین دیدار مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا به مصاف هم می روند. دو تیم طی سالهای گذشته تقابل های حساس زیادی با همدیگر داشته اند که آخرین مورد آن به سال 2017 بازمی‌گردد جایی که الهلال موفق شد در دو دیدار رفت و برگشت با نتیجه 6 بر 2 از سد شاگردان برانکو ایوانکوویچ عبور کند.

 

روزنامه الریاضیة عربستان در گزارشی به غیبت 18 بازیکنی که در آخرین تقابل دو تیم به مصاف هم رفته اند، پرداخته و نوشته است: 18 بازیکنی که در آخرین تقابل میان الهلال و پرسپولیس به میدان رفتند، امروز به دلایل مختلفی از جمله بازنشستگی، انتقال به باشگاه های دیگر و یا مصدومیت حضور ندارند.

 

1654462

 

الریاضیة نوشته است: در الهلال 7 بازیکن به نام های أسامة هوساوی، عبد الله الحافظ، کارلوس إدواردو، نیکولاس میلیسی، عمر خریبین، عبد الله الزوری و عبد الملک الخیبری به دلیل جدایی و همچنین یاسر الشهرانی به دلیل مصدومیت در ترکیب این تیم جایی ندارند. در حالیکه 9 بازیکن به نام های: جانگ هیون سو، متئوس پریرا، موسی مارگا، بافتیمبی گومیس، علی البلیهی، ناصر الدوسری، صالح الشهری، حمد الیامی و عبدالله الحمدان برای نخستین بار دیدار برابر پرسپولیس را تجربه می کنند.

 

1654463

 

1654464

 

 

در ادامه این گزارش ذکر شده است: از ترکیب الهلال در آن روز عبدالله المعیوف، محمد البریک، محمد جحفلی، سلمان الفرج، ناصر الدوسری و محمد کنو تجربه حضور در برابر پرسپولیس را دارند در حالیکه از تیم ایرانی نیز اکنون سیدجلال حسینی، وحید امیری، سیامک نعمتی و کمال کامیابی نیا تجربه حضور برابر الهلال را دارند در حالیکه 10 بازیکن به نام های: بیرانوند، انصاری، شجاع خلیل زاده، محرمی، ربیع خواه، علیپور، منشا، مسلمان، بشار رسن و احمد نوراللهی از این تیم جدا شده اند.

 

دیدگاه‌ها