کد خبر : 1785869 | 24 مهر 1400 ساعت 18:15 | 40.3K بازدید | 4 دیدگاه

آلبلدا:

کومان؟ هنوز هم حاضر نیستم با او دست بدهم

کاپیتان سابق والنسیا هنوز خاطرات تلخ روزهای حضور رونالد کومان در این باشگاه را از یاد نبرده است.

کومان؟ هنوز هم حاضر نیستم با او دست بدهم

به گزارش "ورزش سه"، رونالد کومان به عنوان سرمربی بارسلونا فعلا به کارش ادامه خواهد داد و وظیفه دارد تا این باشگاه بحران زده را به روزهای خوبش برگرداند. تیم او فردا باید به مصاف والنسیا برود. کومان تجربیات زیادی در دوران مربیگری دارد و در برخی تیم ها مثل تیم ملی کشورش هلند موفق بوده و در برخی دیگر مثل والنسیا خیر.

او نوامبر سال 2007 جانشین اسکار فرناندز در والنسیا شد و تا 21 آوریل 2008 نیز سرمربی این باشگاه بود و بدترین نتایج ممکن را گرفت تا جایی که والنسیا تبدیل به گزینه سقوط شده بود اما با ورود "سالوادور وورو"، والنسیا توانست فصل را در رتبه دهم به اتمام برساند.

 

 

1521037

 

 

داوید آلبلدا ستاره سابق والنسیا سال 2014 و در مقطعی که بارسا طی 5 سال توانسته بود 4 بار قهرمان لالیگا شود، تنها راه افت بارسا و برابر شدن شرایط قهرمانی در لالیگا را آمدن رونالد کومان به بارسا می دانست. او با سرمربی هلندی مشکلات زیادی داشت و هنوز آن روزهای تلخ را فراموش نکرده است.

در آستانه بازی فردای بارسا و والنسیا آلبلدا به آاس گفت:« هنوز هم حاضر نیستم با کومان دست بدهم. با او احساس راحتی نمی کنم و ترجیح می دهم هرگز برخوردی نداشته باشیم. البته اینطور نیست که برایش همیشه بدترین ها را آرزو کنم ولی واقعیت این است که خاطرات تلخی از او به یاد دارم. تصمیمات فنی او به ضرر والنسیا و بازیکنانی مثل من شده بود.

اخیرا مصاحبه ای از لوئیس سوارز در مورد کومان خواندم و به یاد دوران خودمان با این مربی افتادم. خیلی از مسائل را تلفنی اطلاع می داد و این روش منحصر به فرد خودش است. دوران کومان در والنسیا سال هاست تمام شده و یاد آوردنش بیهوده است ولی زندگی مرا تغییر داد. 5 سال بعدش هم در والنسیا بازی کردم ولی آن روزها دیگر تکرار نشد. زمان به من یاد داد که حسرت نخورم و به آن روزها کمتر فکر کنم.»

 

دیدگاه‌ها