کد خبر : 1785871 | 24 مهر 1400 ساعت 15:50 | 36.9K بازدید | 4 دیدگاه

ادعای دیلی میل:

2 مقصد احتمالی برای یاغی جدید منچسترسیتی

رحیم استرلینگ دیروز در جریان یک مصاحبه صراحتا از تمایلش برای جدایی از سیتی خبر داد.

2 مقصد احتمالی برای یاغی جدید منچسترسیتی

به گزارش "ورزش سه"، رحیم استرلینگ که از فصل گذشته جایگاهش در ایده های پپ گواردیولا را از دست داده، به جدایی از سیتی فکر می کند. او دیروز در یک مصاحبه گفت که اگر این روند ادامه داشته باشد، چاره ای جز تغییر تیم نخواهد بود و بازی در یک لیگ دیگر را نیز مدنظر قرار خواهد داد.

 

 

1654466

 

 

استرلینگ که قصد ندارد حضورش در جام جهانی به خطر بیفتد، می خواهد به تیمی برود که هر هفته در ترکیب ثابتش به میدان برود و پپ گواردیولا سرمربی سیتی چنین تضمینی را به وی نمی دهد. پپ دیروز گفت که استرلینگ برایش همچنان بازیکن بسیار مهمی است ولی او وعده حضور در ترکیب ثابت را به هیچ بازیکنی نمی دهد و اگر رحیم ناراضی است، می تواند به تیمی دیگر برود.

 

 

1645197

 

 

طبق ادعای دیلی میل، سران سیتی معتقدند اگر استرلینگ ناراضی است، بهتر است زمینه جدایی اش در زمستان را فراهم کنند و فعلا نیوکاسل در انگلیس و بارسا در اسپانیا جدی ترین تیم های خواهان این بازیکن هستند. نیوکاسل با تغییر مالکیت به فکر جذب بازیکنان بزرگ است و همه چیز می تواند از استرلینگ شروع شود.

بارسا هم منتظر پاسخ نهایی عثمان دمبله به پیشنهاد تمدید قرارداد است و اگر این مساله منتفی شود، برای جذب رحیم استرلینگ در زمستان اقدام جدی خواهد کرد.

 

دیدگاه‌ها