کد خبر : 1785913 | 24 مهر 1400 ساعت 17:27 | 6.5K بازدید | 0 دیدگاه

دربی سرخابی ها در لیگ ستارگان قطر

تیم های السیلیه و الوکره که رامین رضاییان و امید ابراهیمی را در اختیار دارند، امروز به مصاف هم می روند.

دربی سرخابی ها در لیگ ستارگان قطر

به گزارش "ورزش سه"، پس از پایان فیفا دی اخیر، دیدارهای مختلف باشگاهی نیز از سر گرفته می شود که هفته ششم لیگ ستارگان قطر نیز از امروز آغاز می شود. در یکی از این مسابقات الوکره در ورزشگاه سعود بن عبدالرحمن میزبان السیلیه خواهد بود.

 

السیلیه که در 5 دیدار قبلی خود در لیگ ستارگان متحمل 3 شکست شده، با تکیه بر تنها پیروزی خود که مقابل الشمال به دست آمد، به دنبال یک پیروزی مهم و خارج از خانه است. در این دیدار، رامین رضاییان از ابتدا در ترکیب ثابت السیلیه حضور دارد. او امیدوار است بتواند پنالتی از دست رفته در جریان تساوی بدون گل مقابل الخور را جبران کند.

 

در سمت مقابل نیز الوکره امیدوار است به روند 3 بازی شکست ناپذیری خود در لیگ ستارگان ادامه دهد. آنها که یک بازی معوقه نیز دارند، پس از شکست در هفته نخست برابر العربی، در 3 دیدار بعدی صاحب یک پیروزی و 2 تساوی شدند.

 

الوکره در دیدار امروز خود امید ابراهیمی را از ابتدا در ترکیب اصلی قرار داده است. نکته جالب اینکه ابراهیمی نیز همچون رضاییان در آخرین بازی تیمش در لیگ ستارگان، یک ضربه پنالتی را از دست داد که آن بازی برابر الاهلی برگزار شد و با نتیجه تساوی بدون گل به پایان رسید. حالا هر دو بازیکن ایرانی در پی جبران این مسئله در دیدار امروز هستند.

 

1654534

دیدگاه‌ها