کد خبر : 1785921 | 24 مهر 1400 ساعت 17:49 | 2.3K بازدید | 0 دیدگاه

پایان تور جهانی تنیس زیر 18 سال با معرفی نفرات برتر

رقابت‌های تور جهانی تنیس زیر 18 سال با معرفی نفرات برتر خاتمه یافت.

پایان تور جهانی تنیس زیر 18 سال با معرفی نفرات برتر

به گزارش "ورزش سه" به نقل از روابط عمومی فدراسیون تنیس، هشتمین روز رقابت‌های تور جهانی زیر 18 سال در بخش دختران و پسران در زمین‌های تنیس باشگاه آپت استقلال برگزار شد.

 

در بخش دختران ماندگار فرزامی با نتیجه 2 بر صفر مقابل درسا چراغی به پیروزی دست یافت و صاحب عنوان قهرمانی شد. ضمن اینکه فاطمه سادات زنجانی و نماینده ترکیه مشترکا سوم شدند.

 

در بخش پسران نیز توپراک آوچی باشی از ترکیه با نتیجه 2 بر صفر مقابل آرتیوم دوروفیو از فرانسه پیروز شد تا عنوان قهرمانی این مسابقات را به نام‌ خود ثبت کند. نماینده فرانسه نایب قهرمان شد و تنیسورهای دانمارک و‌ مجارستان مشترکا سوم شدند.

 

پیش از این با انجام دیدارهای پایانی بخش دو نفره، تیم آرتیوم دوروفیو از فرانسه و یونس طلاور از ایران با نتیجه 2 بر صفر مقابل زوج امیرعلی قوام و سامان رضاییان از ایران به پیروزی رسید و قهرمان شد و تیم ایران در جایگاه دوم ایستاد. در بخش دختران نیز نمایندگان ترکیه عناوین اول و دوم را بدست آوردند.

 

به این ترتیب این مسابقات که  از 17  مهر با رقابت ٤٤ دختر و 60 پسر در در زمین‌های تنیس آپت استقلال آغاز شده بود امروز با انجام دیدارهای پایانی بخش انفرادی به پایان رسید.

 

سرداوری این دوره از رقابت‌ها بر عهده سینا ابراهیمیان سرداور نشان سفید کشورمان بود و امیرهمایون صدری  به عنوان مدیر مسابقات حضور داشت.

 

دیدگاه‌ها