کد خبر : 1785929 | 24 مهر 1400 ساعت 18:30 | 11.5K بازدید | 1 دیدگاه

خیبرخرم‌آباد 1 شهرداری آستارا 0؛

پیروزی سبزپوشان با گل دقیقه آخری افشین(عکس)

تیم فوتبال خیبرخرم آباد در اولین دیدار خود موفق به شکست یک بر صفر شهرداری آستارا شد.

پیروزی سبزپوشان با گل دقیقه آخری افشین(عکس)

به گزارش "ورزش سه:، رقابت‌های لیگ دسته اول امروز با برگزاری چهار مسابقه در شهرهای مختلف پیگیری شد و در یکی از این مسابقات تیم فوتبال خیبرخرم آباد که با مربیگری محسن عاشوری با هدف صعود به رقابت های لیگ برتر پا به مسابقات گذشته است، موفق شد در اولین دیدار که در خرم آباد مقابل شاگردان فرشاد پیوس برگزار شد، با یک گل برنده بازی باشد و سه امتیاز مسابقه را از آن خود کند.


این مسابقه تا دقایق پایانی مسابقه با تساوی بدون گل دنبال می‌شد، اما در دقیقه 88 بود که اعلام پنالتی به سود شاگردان محسن عاشوری موقعیت بسیار خوبی را برای کسب سه امتیاز در اختیار خیبری‌ها قرار داد و آنها هم بازیکنی را برای این ضربه انتخاب کردند که از تجربه بالایی برخوردار بود و توانست دروازه تیم نیم فصل اول سال گذشته باز کند.

 

1654561


با این پیروزی تیم فوتبال خیبرخرم آباد در روز اول هفته اول مسابقات سه امتیازی شد تا پایین تر از ملوان که موفق شد حریف خود را با 2 گل شکست دهد، رتبه دوم جدول رده بندی را در اختیار بگیرد.


رقابت های هفته اول لیگ دسته اول روز آینده با برگزاری 5 مسابقه دیگر دنبال می شود.

 

در این مسابقه هر دو تیم فرصت های خوبی برای گلزنی به دست آوردند، اما درنهایت ضربه پنالتی آرش افشین تعیین کننده نتیجه بازی و برنده جدال دو سرمربی‌ای بود که مهره‌های مهم دهه هفتاد پرسپولیس بوده اند.

دیدگاه‌ها