کد خبر : 1785945 | 24 مهر 1400 ساعت 19:27 | 41.8K بازدید | 18 دیدگاه

لستر 4 - 2 یونایتد؛ درس مربیگری به سولسشر

لسترسیتی در دیداری تماشایی در خانه خود با نتیجه 2-4 منچستریونایتد پرستاره را مغلوب کرد.

لستر 4 - 2 یونایتد؛ درس مربیگری به سولسشر

به گزارش "ورزش سه"، روزهای تلخ و نتایج پرفراز و نشیب تیم اوله گونار سولسشر ادامه دارد. این تیم امروز در شرایطی که شاید در برخی دقایق خوش شانس هم بود، با نتیجه 2-4 مغلوب لسترسیتی شد تا امید هواداران این تیم برای کسب موفقیت در این فصل کمتر از قبل شود.

 

لسترسیتی بازی را بهتر آغاز کرد و در دقیقه ششم و با حرکتی تیمی و ارسال زمینی یوری تیلمانس در محوطه جریمه می توانست به گل اول دست یابد، اما هری مگوایر با جایگیری دقیق این فرصت را دور کرد.

 

اما در ادامه منچستریونایتد بر جریان بازی مسلط شده و در دقیقه 18 به گل اول دست یافت. روی پاس برونو فرناندز، میسون گرین وود در سمت راست و پشت محوطه صاحب فرصت شده و با ضربه ای مهار نشدنی و فوق العاده به گوشه دروازه موفق به زدن گل اول شد.

 

1654596

 

لسترسیتی خیلی زود و در موقعیت متوالی فرصت زدن گل تساوی را داشت، اما ابتدا ضربه کیلیچی ایهیناچیو به هری مگوایر برخورد کرد و در ریباند این بار داوید دخیا در مقابل شوت جیمز مدیسون به خوبی ایستادگی کرد.

 

اما در دقیقه 31 لسترسیتی به گل تساوی دست یافت. روی اشتباه هری مگوایر، توپ ربایی ایهیناچیو و ارسال زمینی او به پشت محوطه بود که یوری تیلمانس صاحب موقعیت گلزنی شده و با یک ضربه فنی و تماشایی موفق شد دروازه داوید دخیا را باز کند.

 

1654598

 

در اواخر نیمه اول و روی خلق موقعیت توسط مدیسون بود که کیلیچی ایهیناچیو باز هم موقعیت گلزنی داشت، اما ضربه او با اختلاف کمی به بیرون رفت و این بازی در نیمه اول با تساوی 1-1 به اتمام رسید.

 

در همان دقایق ابتدایی نیمه دوم ارسال پریرا در موقعیت مناسبی که ایهیناچیو رسید، اما ضربه این بازیکن چندان محکم و دقیق نبود و در اختیار داوید دخیا قرار گرفت.

 

در دقیقه 65 و با حرکت برونو فرناندز بود که یونایتد تا آستانه زدن گل دوم هم پیش رفت. میسون گرین وود در شلوغی مقابل دروازه و در فاصله ای نزدیک صاحب فرصت شد، اما کسپر اشمایکل عکس العمل فوق العاده ای برابر ضربه او داشت و این فرصت از دست رفت.

 

در دقیقه 75 و روی اشتباه نمانیا ماتیچ بود که یوری تیلمانس فاصله ای تا زدن گل دوم خودش و لسترسیتی نداشت، اما ضربه فنی او از پشت محوطه بعد از اثرگذاری داوید دخیا به دیرک دروازه منچستریونایتد نیز برخورد کرد.

 

دقایقی بعد این بار داکا از سمت راست محوطه صاحب موقعیت شده و می توانست دروازه را باز کند، اما ضربه زمینی او را دخیا دفع کرد. اما کرنر همین موقعیت تبدیل به گل دوم لسترسیتی شد. ضربه پرز را باز هم دروازه بان یونایتد دفع کرد، اما در ریباند سویونچو در مقابل دروازه خالی موفق به زدن گل دوم لسترسیتی شد.

 

1654599

 

اما دقایقی بعد یونایتد به گل تساوی دست یافت. پاس تماشایی و بلند ویکتور لیندلوف در موقعیتی تک به تک به مارکوس راشفورد رسید و او با ضربه ای محکم به طاق دروازه کار را به تساوی کشاند.

 

اما لستر دوباره خیلی زود به گل برتری دست یافت. ارسال آیو پرز از سمت چپ محوطه با ضربه تماشایی و غیرقابل مهار جیمی واردی به گوشه دروازه همراه شد و کاری از دست داوید دخیا ساخته نشد.

 

1654595

 

در دقیقه 85 آیو پرز از فاصله ای نزدیک فاصله ای تا زدن گل سوم نداشت، اما این بار دخیا دروازه را نجات داد. اما این بازیکن بالاخره در اوقات اضافی و از فاصله ای نزدیک موفق به گلزنی شد تا دروازه داوید دخیا برای چهارمین بار هم باز شود. در ادامه اتفاق خاصی رخ نداد و لسترسیتیی 2-4 رقیب پرستاره خود را مغلوب کرد.

دیدگاه‌ها