کد خبر : 1785952 | 24 مهر 1400 ساعت 19:38 | 71.9K بازدید | 9 دیدگاه

این گران‌ترین مدافع تاریخ فوتبال است؟ (عکس)

هری مگوایر، مدافع گران قیمت منچستریونایتد مرتکب اشتباه عجیبی در دیدار مقابل لسترسیتی شد.

به گزارش "ورزش سه"، هری مگوایر یکی دو هفته ای درگیر مصدومیت بوده و بازی های تیم ملی انگلیس در مرحله مقدماتی جام جهانی را نیز از دست داد. اما در ادامه رافائل واران در دیدار فینال لیگ ملت های اروپا مصدوم شد و هری مگوایر به هر زحمتی بود خود را به دیدار مقابل لسترسیتی رساند. البته این مدافع انگلیسی و گران قیمت در نیمه اول دچار اشتباه مهلکی شده و موجب باز شدن دروازه داوید دخیا در استادیوم کینگزپاور شد.

 

هری مگوایر در سمت چپ خط دفاعی صاحب توپ بود که تعلل او باعث شد در نهایت کیلیچی ایهیناچیو موفق به توپ ربایی از این مدافع باتجربه شد. در نهایت ارسال ایهیناچیو در پشت محوطه به یوری تیلمانس رسید و این بازیکن با ضربه ای فنی و تماشایی به گوشه دروازه موفق به زدن گل تساوی لسترسیتی شد. این در حالیست که در شرایط عادی به نظر نمی رسید در این صحنه خطر خاصی روی دروازه منچستریونایتد ایجاد شود، اما اشتباه هری مگوایر یک تنه باعث باز شدن دروازه و از دست رفتن برتری شد.

 

در نیمه دوم نیز خط دفاعی منچستریونایتد در نهایت باعث شد دروازه این تیم سه بار دیگر باز شده و در نهایت این تیم با نتیجه تحقیرآمیز 2-4 استادیوم کینگزپاور را به مقصد خانه ترک کند. این نتایج ضعیف و اشتباهات متوالی در نهایت ممکن است منجر به بروز تغییرات مهمی در کادر فنی منچستریونایتد بشود.

 

1654574

 

1654572

 

1654575

 

1654573

دیدگاه‌ها