کد خبر : 1785958 | 24 مهر 1400 ساعت 20:02 | 20.9K بازدید | 0 دیدگاه

تلاش جهانبخش برای برد فاینورد کافی نبود

فاینورد در حضور ۹۰ دقیقه‌ای ملی‌پوش ایرانی خود مقابل والویک به تساوی رسید.

تلاش جهانبخش برای برد فاینورد کافی نبود

به گزارش "ورزش سه"، در چارچوب دیدارهای هفته نُهم لیگ اردیویسه هلند، تیم فوتبال فاینورد در حالی که مثل بازی‌های اخیرش علیرضا جهانبخش را به‌عنوان وینگر راست در ترکیب داشت، از ساعت ۱۸ امشب در ورزشگاه دِ کویپ روتردام مقابل تیم رده چهاردهمی والویک قرار گرفت.

 

یاران جهانبخش پس از اینکه در نیمه اول با نتیجه ۲ بر یک شکست خوردند، دو دقیقه پس از شروع نیمه دوم موفق ظاهر شدند و توسط گاس تیل به گل رسیدند، اما در نهایت نتوانستند به برتری دست پیدا کنند.

 

تیم فوتبال فاینورد که پس از سه پیروزی متوالی در لیگ اردیویسه هلند در مسابقه اخیرش در این رقابت‌ها شکست خورده بود، در دیدار امروز برابر والویک نیز در کسب برد ناکام ماند و به تساوی ۲ بر ۲ رضایت داد تا ۱۶ امتیازی شود و در رتبه چهارم جدول بایستد.

 

علیرضا جهانبخش، مهاجم ایرانی فاینورد که در مسابقه اخیر تیم ملی ایران یک گل حیاتی برابر کره جنوبی به ثمر رسانده بود، در دیدار امروز مقابل والویک تا پایان در زمین حضور داشت، اما در گلزنی ناکام بود.

 

ستاره ایرانی فاینورد که در این فصل دو پاس گل داده، در جریان بازی امروز مقابل والویک تلاش زیادی برای زدن نخستین گل در لیگ اردیویسه داشت، اما دو ضربه محکم او راه به جایی نبرد.

دیدگاه‌ها