کد خبر : 1785964 | 24 مهر 1400 ساعت 20:38 | 27.7K بازدید | 12 دیدگاه

نمایش دیدنی النصر برای صعود

5-1؛زردپوشان جده در انتظار پرسپولیس (عکس)

تیم فوتبال النصر در یک بازی دیدنی و یک طرفه، با نتیجه 5 بر یک الوحده امارات را شکست داد و راهی دیدار نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا شد.

 5-1؛زردپوشان جده در انتظار پرسپولیس (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، نخستین دیدار از مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا بین تیم های النصر و الوحده در استادیوم مرسول پارک شهر ریاض برگزار شد که در این بازی، تیم النصر در یک بازی کاملا یک طرفه و دیدنی، با نتیجه 5 بر یک الوحده را در هم کوبید.

 

در این مسابقه، عبدالرزاق حمدالله خیلی زود دروازه میهمان را باز کرد. روی حرکت دیدنی تالیسکا و پاس فوق العاده ماشاریپوف، عبدالرزاق حمدالله درون محوطه جریمه صاحب موقعیت فوق العاده ای شد و با یک ضربه بغل پا و زیبا، توپ را به تور دروازه الوحده چسباند.

 

1654660

 

حمدالله دقایقی بعد نیز صاحب یک موقعیت بسیار خوب شد. او با یک سر توپ دیدنی، فارس جمعه مدافع الوحده را از جریان بازی محو کرد و ضربه خود را به سمت دروازه حریف زد که محمد الشمسی دروازه بان اماراتی ها این توپ را مهار کرد. نیمه نخست با این یک گل به سود النصر به پایان رسید.

 

1654658

 

طوفان شاگردان پدرو امانوئل در نیمه دوم آغاز شد. در دقیقه 52 جلال الدین ماشاریپوف گوشه محوطه جریمه صاحب توپ شد و با یک شوت دیدنی به گوشه دروازه، گل دوم تیمش را به ثمر رساند. 4 دقیقه بعد، روی حرکت دیدنی عبدالرزاق حمدالله از سمت چپ، او توپ را به دهانه دروازه فرستاد که عبدالفتاح عسیری کار سختی برای گل کردن این توپ مقابل دروازه خالی نداشت.

 

1654656

 

ماشاریپوف که شب فوق العاده ای را سپری کرده بود، گل چهارم تیمش را نیز به ثمر رساند. او روی پاس در عمق عبدالرزاق حمدالله و فرار از میان خط دفاعی حریف، با یک شوت محکم به گوشه دروازه، الوحده، گل دوم خودش و گل چهارم النصر را به ثمر رساند.

 

1654657

 

در دقیقه 74 و در موقعیتی مشابه با گل سوم، این بار عبدالرحمن العبید با یک پاس خوب در دهانه دروازه سامی النجعی را صاحب موقعیت کرد که او نیز گل پنجم تیمش را به ثمر رساند. در ابتدا این گل توسط کمک داور آفساید اعلام شد اما در ادامه کمک داور ویدیویی با رد تصمیم کمک داور، این گل را صحیح اعلام کرد تا النصر 5 بر صفر پیش بیفتد.

 

1654661

 

در حالیکه پدرو امانوئل مربی النصر ستاره های تیمش نظیر ماشاریپوف و حمدالله را در 20 دقیقه پایانی تعویض کرده بود، در ثانیه های انتهایی مسابقه الوحده موفق شد توسط اسماعیل مطر یکی از گل ها را جبران کند اما این گل برای بازگشت الوحده به بازی کافی نبود و این بازی با نتیجه 5 بر یک به سود النصر به پایان رسید.

 

1654659

 

بدین ترتیب النصر به عنوان نخستین تیم راهی دیدار نیمه نهایی شد. حالا آنها در انتظار مشخص شدن رقیبشان از میان الهلال و پرسپولیس هستند.

دیدگاه‌ها