کد خبر : 1785984 | 24 مهر 1400 ساعت 22:20 | 14.7K بازدید | 11 دیدگاه

نگاه‌ها به آل کثیر برای جبران در ریاض (عکس)

گل الدوساری معادلات پرسپولیس برای عبور از حریف را در ریاض سخت کرده و اکنون این تیم امیدوار به جبران این گل در ادامه بازی است.

نگاه‌ها به آل کثیر برای جبران در ریاض  (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، پرسپولیس که بعد از دیدار با استقلال تاجیکستان که برابر تماشاگران حریف برگزار شد، اکنون در چالشی سخت‌تر اینبار مقابل الهلالی قرار گرفته که طرفداران این تیم با حضور پرشور در استادیوم به دنبال دستیابی آبی‌پوشان به امتیاز صعود هستند.

 

الهلال بعد از حملاتی پردامنه روی دروازه پرسپولیس در نهایت روی شوت الدوساری موفق به باز کردن دروازه حامد لک شده و اکنون شاگردان یحیی گل محمدی امیدوارند در فرصت باقی مانده از فرصت‌های خود برای جبران سود ببرند.

 

مطمئنا یکی از بازیکنانی که امید یحیی گل محمدی و هواداران پرسپولیس در ادامه بازی محسوب می‌شود، عیسی آل کثیر خواهد بود. مهاجم فرصت طلب پرسپولیس که خصوصا در فصل گذشته نقش پررنگی در صعود این تیم از خود به جا گذاشته و در این فصل نیز در مرحله گروهی توان گلزنی خود را به نمایش گذاشته بود. آل کثیر در نیمه اول یک موقعیت ایده آل هم داشت که دروازه بان الهلال مانع از شادی گل وی شد. باید دید در نیمه دوم آل کثیر قادر خواهد بود با سود بردن از شم گلزنی خود شرایط را به سمت دستیابی به گل این تیم شکل دهد یا مدافعان آبی‌پوش الهلال مانع از کامیابی وی خواهند شد.

 

1654752

دیدگاه‌ها