کد خبر : 1785994 | 24 مهر 1400 ساعت 23:45 | 67.9K بازدید | 2 دیدگاه

۴۰ ساله‌ای که در جلد رونالدو ظاهر شد (عکس)

روبن کاسترو بازیکنی است که در سن 40 سالگی در دسته دوم فوتبال اسپانیا می درخشد.

به گزارش "ورزش سه"، برخی بازیکنان هستند که هرگز قدیمی نمی شوند و حتی با گذشت زمان و بالا رفتن سن به کیفیت آنها نیز افزوده می شود. یکی از این بازیکنان روبن کاسترو است که در سن 40 سالگی به آمار فوق العاده خود در دسته دوم فوتبال اسپانیا یا همان سگوندا ادامه می دهد.

 

کارتانخا امروز در چارچوب رقابت های هفته دهم سگوندا مهمان آموره بیه‌تا بود و نهایتا موفق شد در یک مسابقه جذاب با نتیجه 3-2 بر حریف خود غلبه کند؛ برد دلچسبی که با درخشش ستاره 40 ساله کارتانخا یعنی روبن کاسترو حاصل شد چراکه او موفق شد دو گل به ثمر برساند.

 

حالا روبن کاسترو با 6 گل زده در 9 مسابقه بهترین گلزن تیمش محسوب می‌شود. او همچنین به میانگین گلزنی خود در فصل گذشته بسیار نزدیک است چراکه کاسترو در 41 مسابقه برای کارتانخا موفق شد 19 گل به ثمر برساند و یکی از مهمترین دلایل بقای تیمش در رقابت‌های دسته دوم فوتبال اسپانیا لقب بگیرد.

 

اما نکته جالب ماجرا درباره عملکرد روبن کاسترو به گل اول او در دیدار امروز برمی‌گردد. جایی که این فوتبالیست 40 ساله با یک ضربه برگردان فوق العاده دروازه حریف را باز کرد تا نشان دهد که در این سن از چه آمادگی بالا و خیره کننده ای برخوردار است.

 

 

1654785

 

1654784

دیدگاه‌ها