کد خبر : 1786007 | 25 مهر 1400 ساعت 00:29 | 66.8K بازدید | 70 دیدگاه

نعمتی، بهترین سرخ‌پوش ریاض؛

شبِ تلخ پرسپولیس؛ ستارگانی در وضعیت ضعیف (آمار)

در شرایطی مصاف پرسپولیس-الهلال به پایان رسید که هیچکدام از شاگردان یحیی گل‌محمدی موفق به کسب نمره 7 نشدند.

شبِ تلخ پرسپولیس؛ ستارگانی در وضعیت ضعیف (آمار)

به گزارش "ورزش سه" دریافت 3 گل، ثبت تنها 2 شوت در چارچوب و آمار مالکیت کمتر نسبت به الهلال، همگی نشان از شب ضعیف بازیکنان پرسپولیس در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا دارد، دیداری که با برتری آبی‌پوشان ریاض و صعود این تیم به جمع چهار تیم برتر آسیا در فصل 2021 به پایان رسید.

 

نگاهی به آمار سایت یازده نشان می‌دهد که در مسابقه امشب، هیچکدام از بازیکنان پرسپولیس حتی موفق نشدند در سطح متوسط نمایش‌های گذشته خود را تکرار کنند و بالاترین نمره در میان بازیکنان سرخ‌پوش به سیامک نعمتی تعلق دارد که در پست دفاع راست حدود یکساعت برای پرسپولیس به میدان رفت و موفق شد نمره 6.8 را بگیرد.

 

در بین بازیکنان پرسپولیس، مهدی عبدی، مهدی شیری و عیسی آل‌کثیر هم جزو بازیکنانی بودند که شاید می‌توان گفت بدترین نمایش خود در لباس پرسپولیس را امشب در ورزشگاه فهد عبدالعزیز ریاض عربستان به اجرا گذاشتند و به لحاظ آماری، پایین‌ترین نمره را به دست آوردند.

 

1654815

 

آن‌سوی میدان شرایط کاملا متفاوت بود و آبی‌پوشان الهلال همگی توانستند شبی فوق‌العاده را سپری کنند و به جز مارگا و الشهری که کمتر از نمره 7 به دست آوردند، دیگر شاگردان ژاردیم موفق به کسب نمرات خوب شدند و سالم الدوساری وینگر چپ سعودی‌ها هم که گل نخست تیمش را زد و یک پاس‌گل هم داد، با کسب نمره 9.3 بهترین بازیکن میدان بود.

دیدگاه‌ها