کد خبر : 1786013 | 25 مهر 1400 ساعت 00:53 | 24.6K بازدید | 15 دیدگاه

فینالیست ها شرق امروز مشخص می شود؛

فینال تمام عربستانی در غرب آسیا (عکس)

یک پای فینال این دوره از رقابت های لیگ قهرمانان آسیا با توجه به صعود النصر و الهلال از این سمت جدول به دور نیمه نهایی، از کشور عربستان خواهد بود.

فینال تمام عربستانی در غرب آسیا (عکس)

به گزارش ورزش سه، ساعتی پس از اینکه النصر عربستان با نتیجه 5 بر یک الوحده امارات را درهم کوبیده و به مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا صعود کرد، الهلال دیگر تیم عربستانی حاضر در جمع 8 تیم نهایی با سه گل از سد پرسپولیس ایران گذشت تا تقابلی تمام عربستانی را در فینال منطقه غرب آسیا شاهد باشیم؛ به این ترتیب یک پای دیدار پایانی این دوره حتما از کشور عربستان خواهد بود.

 

الهلال یک سال بعد از اینکه فاتح لیگ قهرمانان آسیا در سال 2019 شد، از مسابقات سال 2020 کنار گذاشته شد. این تیم در سال 2021 بار دیگر با تیمی قدرتمندتر و خریدهای گرانقیمت وارد مسابقات شد و توانست هرچند سخت اما به دور حذفی راه یابد. این تیم در مرحله یک هشتم نهایی با دو گل استقلال را شکست داد و در مرحله یک چهارم نهایی با پیروزی مقابل پرسپولیس راهی دیدار نیمه نهایی شد؛ جایی که تیم دیگری از عربستان به نام النصر انتظارش را می کشد.

 

1654820

 

1654822

 

النصر، تیمی که در نیمه نهایی دوره گذشته توسط پرسپولیس حذف شده بود، در این دوره موفق شد به عنوان صدرنشین از گروهی صعود کند که السد و فولاد هم در آن حضور داشتنند. النصر که مثل الهلال هزینه زیادی برای موفقیت در این دوره از رقابت های لیگ قهرمانان آسیا کرده است، در مرحله یک چهارم نهایی قدرت خود را به رخ الوحده کشیده و رقیب اماراتی را با حساب 5 بر یک شکست داد تا حریف الهلال در دیدار فینال منطقه غرب آسیا شود؛ این دیدار روز سه شنبه برگزار خواهد شد.

 

1654823

 

1654821

 

برنده بازی الهلال و النصر، با حریفی از منطقه شرق دیدار خواهد کرد. این تیم از بین چهار تیم پوهانگ استیلرز، ناگویا گرامپوس، چونبوک موتورز و اولسان هیوندای خواهد بود. دو بازی مرحله یک چهارم نهایی منطقه شرق بین پوهانگ – ناگویا (ساعت 8:30) و چونبوک – اولسان (ساعت 13:30) روز یکشنبه بیست و پنجم مهر ماه برگزار خواهد شد. نکته جالب توجه در مورد تیم های حاضر در مرحله یک چهارم نهایی منطقه شرق این است که سه تیم از کره جنوبی هستند و ناگویا تنها تیم غیر کره ای این مرحله از ژاپن است.

دیدگاه‌ها