کد خبر : 1786029 | 25 مهر 1400 ساعت 09:36 | 5.5K بازدید | 0 دیدگاه

خیلی وقت است منتظر شروع لیگ هستیم؛

جعفری: همان ذوب‌آهن قدیم را می‌بینید

هافبک جدید ذوب‌آهن معتقد است این تیم در فصل جدید نمایش سال‌های خاطره‌انگیز گذشته را خواهد داشت.

جعفری: همان ذوب‌آهن قدیم را می‌بینید

به گزارش "ورزش سه"، سجاد جعفری با اشاره به شرایط ذوب‌آهن گفت: فصل گذشته برای ذوب آهن و هوادارانش یک خاطره بسیار بد بود. برای پاک کردن این خاطره تلخ، در طول دوران آماده سازی، تمرینات خوبی انجام داده ایم و آماده شروع لیگ لیگ هستیم. 

 

او از اشتیاق خود برای شروع لیگ گفت و ادامه داد: خیلی وقت است که منتظر هستیم بازی های لیگ برتر شروع شود. خودمان را آماده یک شروع خوب کرده ایم و می خواهیم به هواداران ذوب آهن این نوید را بدهیم که همان تیم قدیم شان را خواهند دید. همان تیمی که با نتایج خوب خود یک مدعی در فوتبال ایران بود. ما پتانسیل تبدیل شدن به چنین تیمی را داریم و مطمئنیم که با همراهی هواداران اصفهانی می توانیم روزهای بسیار خوبی را رقم بزنیم.

 

هافبک جدید ذوب آهن با ابراز خوشحالی از حضور در اصفهان و کار کردن با مهدی تارتار گفت: خیلی خوشحالم که می توانم یک بار دیگر در تیمی حضور داشته باشم که مهدی تارتار، سرمربی آن است. خاطرات خوبی با این مربی در نفت دارم. این فصل شرایط برای حضور در مسجد سلیمان فراهم نشد و حضور در ذوب آهن و شهر اصفهان یک اتفاق خوب برای ادامه فوتبال من بود. انگیزه بسیار زیادی دارم تا بتوانم در تیم جدیدم موثر باشم.

 

ذوب آهن در هفته اول لیگ بیستم باید به آبادان رفته و با صنعت نفت دیدار کند، سجاد جعفری در مورد این بازی گفت: بازی در آبادان برای همه تیم ها سخت است. البته متاسفانه بازهم هواداران حضور نخواهند داشت. اگرچه این به نفع تیم میهمان است اما من دوست داشتم که هواداران پرشور آبادانی در ورزشگاه حضور داشتند همان طور که منتظریم محدودیت های کرونایی تمام شده و هواداران ذوب آهن را هم در کنار خودمان داشته باشیم.

دیدگاه‌ها