کد خبر : 1786030 | 25 مهر 1400 ساعت 09:48 | 1.8K بازدید | 0 دیدگاه

چهارمین نشست ستاد فنی بازی‌های آسیایی داخل سالن

در ادامه برگزاری جلسات ستاد فنی و عملیاتی بازی‌های آسیایی داخل سالن و رزمی با فدراسیون‌ها، چهارمین نشست این ستاد برگزار شد.

چهارمین نشست ستاد فنی بازی‌های آسیایی داخل سالن
به گزارش "ورزش سه" و به نقل از روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛ این نشست‌ها بطور مجزا و با حضور نصرالله سجادی، مهدی علی‌نژاد معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش، پیمان فخری مدیر مرکز نظارت بر تیم‌های ملی، اصغر رحیمی، رغبتی و فرید فتاحیان مدیر امور بین الملل کمیته در سالن شماره یک جلسات کمیته ملی المپیک و با حضور روءسای فدراسیون‌های  شطرنج، بیلیارد، همگانی، اسکیت و به همراه مسئول انجمن بازی‌های الکترونیک برگزار شد.


در نشست فوق از رشته شطرنج شادی پریدر نایب رئیس فدراسیون، از بولینگ و بیلیارد هاشم اسکندری رئیس فدراسیون، از رشته اسکیت فریبا مددی سرپرست رئیسی فدراسیون و برای رشته بازی‌های الکترونیکی افشین ملایی رئیس فدراسیون ورزش‌های همگانی و لقمان شاورانی سرپرست انجمن ورزش‌های الکترونیک به همراه سرمربی تیم‌های ملی رشته های مذکور حضور داشتند.
 

پیش از این ستاد فنی بازی‌های آسیایی داخل سالن و رزمی با مسئولان فدراسیون‌های کاراته، تکواندو، کشتی، ووشو(کوراش)، دوومیدانی، تیراندازی، شنا، کوهنوردی، کیک بوکسینگ و موی تای نشست برگزار کرد.



ششمین دوره بازی‌های آسیایی داخل سالن و هنرهای رزمی در 31 رشته ورزشی و 305   رویداد برگزار می‌شود که البته دو رشته ورزشی آن ورزش‌های هوایی و تک‌بال بصورت نمایشی است.

 

در این بازی‌ها 305 مدال طلا، نقره و برنز، توزیع و پیش‌بینی می‌شود 5 تا 7 هزار ورزشکار در این بازی‌ها از 45 کشور آسیایی حضور یابند.این بازی‌ها از 21 الی 29 اسفندماه در دو شهر بانکوک و چونبوری برگزار خواهد شد.

دیدگاه‌ها