کد خبر : 1786034 | 25 مهر 1400 ساعت 09:58 | 6.2K بازدید | 1 دیدگاه

شمس آذر – مس کرمان برگزار می شود

هفته نخست لیگ یک امروز با برگزاری 5 دیدار دنبال می شود که طبق برنامه اعلامی بادران در تهران و در استادیوم کارگران میزبان مس کرمان خواهد بود.

شمس آذر – مس کرمان برگزار می شود 

به گزارش "ورزش سه"، تیم بادران امتیاز حضور در لیگ یک را به تیم شمس آذر قزوین واگذار کرده و به جای آن امتیاز حضور در سوپر لیگ استان تهران را خریداری کرده است. حضور شمس آذر قزوین در لیگ یک در هاله ای از ابهام قرار داشت به این خاطر که هیات فوتبال استان تهران نامه خروج از امتیاز بادران را امضاء نمی کرد و اداره کل ورزش و جوانان استان هم مخالف این انتقال بود و اگر این مخالفت ادامه پیدا می کرد هم امتیاز حضور بادران در لیگ یک می سوخت و هم تیم شمس آذر قزوین نمی توانست در بازی ها حضور پیدا کند. در نهایت و بعد از کش و قوس های فراوان مجوز حضور تیم شمس آذر قزوین در لیگ یک صادر شد و بر همین اساس بازی امروز این تیم با مس کرمان برگزار خواهد شد. 

 

از آنجایی که سازمان لیگ به باشگاه مس کرمان اعلام کرده بود در هفته نخست در تهران و باید با تیم بادران مسابقه دهد این بازی در تهران برگزار خواهد شد. اما از هفته های آتی تیم شمس آذر قزوین می تواند در شهر خود پذیرای حریفان باشد. از آنجایی که قزوین استادیوم تازه تاسیس دارد برای میزبانی از تیم ها در لیگ یک با مشکل مواجه نیست.

دیدگاه‌ها