کد خبر : 1786045 | 25 مهر 1400 ساعت 11:13 | 10.3K بازدید | 0 دیدگاه

پنجره بسته، محرومیت و تغییر مالکیت علیه برنامه‌ریزی لیگ

استارت لیگ آزادگان با شرایط عجیب تیم‌ها

بعد از انجام سه بازی لیگ آزادگان در هفته اول، امروز هم دیدارهای باقیمانده این هفته برگزار خواهد شد.

استارت لیگ آزادگان با شرایط عجیب تیم‌ها

به گزارش "ورزش سه"، هفته اول لیگ آزادگان در شرایطی روز گذشته استارت خورد که برای اولین بار این رقابت‌ها زودتر از لیگ برتر فوتبال ایران آغاز شده است. در هفته اول و در روز اول این رقابت‌ها تیم‌های ملوان بندرانزلی و خیبر خرم آباد موفق شدند برابر حریفان خود به برتری دست یابند و جدال دو تیم استقلال خوزستان و سایپا نیز با تساوی یک - یک خاتمه یافت. در دیگر دیداری که قرار بود روز گذشته برگزار شود، به دلیل نقص مدارک تیم پارس جنوبی به واسطه محرومیت نقل و انتقالاتی، این تیم مقابل مس شهربابک تازه صعود کرده، با نتیجه سه - صفر بازنده اعلام شد. 

 

در دیگر دیدارهای این هفته که امروز برگزار خواهد شد، همچنان وضعیت بادران تهران نامشخص خواهد بود و گفته می‌شود شمس آذر قزوین که اقدام به خرید امتیاز این تیم تهرانی کرده بود، برابر مس کرمان باید قرار گیرد که باید دید تصمیم نهایی سازمان لیگ در خصوص این جدال چه خواهد بود. 

 

ماشین سازی تبریز نیز که در این فصل به لیگ آزادگان سقوط کرده، وضعیت نامشخصی را برابر شهرداری همدان خواهد داشت. تیم تبریزی نیز به دلیل بدهی که دارد با محرومیت نقل و انتقالاتی مواجه است و باید دید تا پیش از انجام این دیدار قادر خواهد بود شرایط حضور بازیکنانش را فراهم سازد یا به سرنوشت پارس جنوبی دچار خواهد شد. 

 

اتفاقات عجیب در لیگ آزادگان با وضعیت نامشخص استقلال ملاثانی هم ادامه خواهد داشت. نماینده جنوبی حاضر در لیگ آزادگان نیز با شایعاتی مبنی بر تغییر مالکیت و  نام تیم، درباره آنها وجود دارد. این تیم طبق برنامه امروز برابر رایکا در خانه قرار خواهد گرفت. هدایت رایکا برعهده پیروز قربانی مدافع و کاپیتان اسبق استقلال است. 

 

1599196

 

شاهین شهرداری بوشهر نیز وضعیت نامشخصی در این فصل دارد. هفته گذشته خبر آمد که مهدی رجب زاده هافبک سابق ذوب آهن ضمن برعهده گرفتن سرمربیگری این تیم ریشه دار، اسپانسری آن را نیز عهده دار شده است. در ادامه این توافق منتفی شد تا وضعیت شاهین نیز برای فصل جدید در ابهام قرار داشته باشد. آنها نیز امروز طبق برنامه باید برابر قشقایی شیراز قرار گیرند. تیمی که گفته می‌شود آنها نیز با مشکلاتی در زمینه نقل و انتقالات مواجه هستند و شاید نتوانند با تیمی کامل در این جدال حاضر شوند. 

 

در نهایت ویستاتوربین تهران که در این فصل توانسته جواز حضور در لیگ آزادگان را به دست بیاورد، در ساوه مهمان خوشه طلایی خواهد بود. هدایت خوشه طلایی در این فصل برعهده داوود مهابادی خواهد بود و در سمت مقابل نیز میلاد بلادی بعد از دو صعود به همراه ویستاتوربین، اکنون چالشی بزرگ را پیش روی خود می‌بیند و باید دید شاگردانش قادر خواهند بود در ساوه شگفتی سازی خود را ادامه دهند یا خیر. ویستاتوربین در فصل گذشته با حضور در مرحله پلی آف و عبور از سد شهرداری ماهشهر موفق شد به لیگ دسته اول صعود کند. نماینده تهران در این فصل از لیگ آزادگان امیدوار است بتواند در مسیر جاه طلبی خود که با صعود از لیگ سوم تا آزادگان طی دو فصل اخیر ادامه یافته، به نتایج خوبی دست یابد. 

 

1617167

 

با این حال اتفاق نگران کننده در خصوص برگزاری مسابقات لیگ آزادگان، مشکلاتی است که برخی تیم‌های دنبال می‌کنند و احتمالا برنامه ریزی مسابقات را به این شکل نامنظم کند. تیم‌هایی که به واسطه مشکلات مدیریتی، مالی و محرومیت‌هایی که دنبال می‌کنند، از همین ابتدای لیگ شرایط مبهمی را برای ادامه فصل دنبال خواهند کرد.

دیدگاه‌ها