کد خبر : 1786047 | 25 مهر 1400 ساعت 11:12 | 36.1K بازدید | 12 دیدگاه

خشمی که سر هم‌تیمی خالی شد

گلری که هم‌تیمی‌اش را مورد ضرب و شتم قرار داد!

آرون مک کاری، دروازه‌بان تیم گلنتوران، به دلیل حمله به یکی از هم تیمی‌هایش از زمین بازی اخراج شد.

گلری که هم‌تیمی‌اش را مورد ضرب و شتم قرار داد!

به گزارش "ورزش سه"، دو تیم گلنتوران و کولرین روز گذشته به مصاف هم رفتند و تیم میزبان در فاصله 10 دقیقه تا پایان بازی در آستانه کسب سه امتیاز با نتیجه 1-2 بود. اما بازیکنان تیم مهمان موفق شدند گلی را وارد  دروازه حریف کرده و یک امتیاز را به خانه ببرند.

پس از این که گل تیم حریف به ثمر رسید، مک کاری که پیش از این سابقه حضور در تیم ملی زیر 21 سال ایرلند را نیز داشت اعتراض شدیدی را نسبت به بابی برنز، هم تیمی‌اش، آغاز کرد که در روند به ثمر رسیدن این گل اشتباهی را مرتکب شده بود.

مک کاری به سمت بازیکن خودی رفته، با شدت بر سر او فریاد کشید، او را به زمین انداخت و سپس از یقه پیراهنش گرفت و کشید تا این که سایر بازیکنان تیم دخالت کرده و سعی کردند که این دو نفر را از هم جدا کردند. نکته جالب اینجا بود که بابی برنز در این صحنه مطلقا هیچ واکنشی را از خود نشان نداد و به نظر می‌رسد که از اتفاقات رخ داده و حمله دروازه‌بان تیمش به سوی خود کاملا شوکه شده است.

 

1654872

 

همین اتفاق باعث شد که داور بازی کارت قرمز را به مک کاری نشان داده و تیم میزبان را 10 نفره کند، اتفاقی که چندان دور از انتظار هم نبود. با این حال این دروازه‌بان سعی کرد داور را متقاعد کند که او را از زمین بازی اخراج نکند، اقدامی که موفقیت‌آمیز نبود.

 

1654873

 

هرچند این اولین باری نبود که چنین اتفاق و درگیری در فوتبال اروپا دیده می‌شد. چند ماه قبل نیز مارکائو، مدافع باشگاه گالاتاسرای، در صحنه‌ای مشابه به سوی هم تیمی خود حمله‌ور شده و ضرباتی را به او زده بود که باعث شد از همراهی تیمش به مدت یک جلسه محروم شود.

با این حال معروف‌ترین درگیری بین دو هم تیمی در فوتبال اروپا، همچنان درگیری لی بویر و کیه‌ران دایر در جریان شکست 0-3 نیوکاسل برابر استون ویلا بود. در حالی که نیوکاسل پیش از آن نیز به دلیل اخراج استیون تیلور 10 نفره بود، این دو بازیکن با یکدیگر درگیر شده و دعوایی تمام عیار را در وسط زمین به نمایش گذاشتند.

 

1654874

 

 بازیکنان هر دو تیم سعی در جدا کردن آنها داشتند و در نهایت داور بازی کارت قرمزی را به هر دو نفره نشان داد و آنها را اخراج کرد تا نیوکاسل با هشت نفر بازی را به پایان برساند. هرچند دایر و لی بویر در یک کنفراس خبری به دلیل رفتار ناشایست خود از باشگاه، دیگر بازیکنان و هواداران عذرخواهی کرده و با یکدیگر آشتی کردند.

دیدگاه‌ها