کد خبر : 1786048 | 25 مهر 1400 ساعت 11:38 | 24.1K بازدید | 15 دیدگاه

تمجید رسانه سعودی از عملکرد ستاره الهلال(عکس)

رسانه سعودی اسپورت عربستان با تمجید از عملکرد متئوس پریرا، او را بهترین بازیکن دیدار با پرسپولیس نامید.

به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال الهلال شب گذشته موفق شد در یک بازی برتر با نتیجه 3 بر صفر از سد پرسپولیس عبور کند. در این دیدار سالم الدوسری بازیکن ملی پوش آبی های ریاض گل نخست بازی را به ثمر رساند و در نیمه دوم نیز بافتیمبی گومیس 2 بار دروازه حامد لک را باز کرد تا الهلال با سه گل نائب قهرمان فصل گذشته آسیا را حذف کند.

 

در بازی شب گذشته، متئوس پریرا ستاره برزیلی الهلال یکی از بهترین بازیکنان میدان بود. این وینگر توانمند که با انتقالی 17 میلیون یورویی توانست رکورد گران ترین نقل و انتقالات تاریخ فوتبال عربستان را بشکند، همچون دیدار برابر استقلال زمینه ساز یک گل برای گومیس بود.

 

1654876

 

پریرا روی گل دوم الهلال که به نوعی کار پرسپولیس را تمام کرد، با یک حرکت خوب و دیدنی از سمت چپ و یک ارسال به موقع به دهانه دروازه، گومیس را مقابل دروازه خالی قرار داد و این مهاجم فرانسوی نیز کاری جز باز کردن دروازه حامد لک نداشت. بجز این پاس گل، پریرا در طول بازی نیز عملکرد خوبی را از خود نشان داد و مورد تمجید رسانه عربستانی قرار گرفت.

 

1654875

 

سعودی اسپورت در این زمینه نوشت: متئوس پریرا توانست به عنوان مرد بازی انتخاب شود چرا که عملکرد خوبی را از خود به نمایش گذاشت و توانست الهلال را به مسابقه قرن برابر النصر برساند. او در این بازی 83 دقیقه در میدان حضور داشت و یک پاس گل داد. پریرا 70 بار توپ را لمس کرد و 90 درصد پاس های او صحیح بودند.

 

این وب سایت در ادامه نوشته است: پریرا 5 پاس کلیدی را به هم تیمی هایش داد و 2 بار به سمت دروازه پرسپولیس شوت زد که یک مورد آن در چارچوب بود. این بازیکن 7 دوئل زمینی با شاگردان گل محمدی داشت که در 6 مورد آن موفق بود و 3 بار نسبت به دریبل بازیکنان پرسپولیس اقدام کرد که در هر سه مورد با موفقیت این کار را انجام داد و با کسب نمره 8.6 بهترین بازیکن زمین بود.

دیدگاه‌ها