کد خبر : 1786054 | 25 مهر 1400 ساعت 11:56 | 16.6K بازدید | 10 دیدگاه

دنی آلوس: اگر بارسا به من نیاز دارد، تماس بگیرد

دنی آلوس، بازیکن سابق بارسلونا، همچنان در تلاش است تا شرایطش را برای بازگشت به این تیم فراهم کند.

دنی آلوس: اگر بارسا به من نیاز دارد، تماس بگیرد

به گزارش "ورزش سه"، این بازیکن 38 ساله علاقه زیادی دارد که بار دیگر پیراهن بارسا را به تن کند. او در حال حاضر با هیچ تیمی قرارداد ندارد اما به نظر نمی‌رسد که بارسلونا نیز علاقه‌ای به همکاری دوباره با او داشته باشد.

با این حال آلوس دست از تلاش برنمی‌دارد. او در گفتگو با روزنامه اسپانیایی اسپورت اظهار داشت:« اگر آنها به من نیاز دارند، کافی است تماس بگیرند. لاپورتا می‌داند نظر من درباره‌اش چیست. او با مشکلات بزرگی روبروست اما اگر به کسی نیاز داشته باشد تنها خودش است.»

او درباره دلیلش برای ترک نوکمپ با اشاره به عملکرد جوزپ ماریا بارتومئو، رییس وقت باشگاه، مدعی شد که دوست نداشته با هرکسی که در پی از بردن باشگاه بوده همکاری کند  و به همین دلیل تصمیم گرفته از این تیم جدا شود.

 

1654883

 

این مدافع راست برزیلی معتقد است که می‌تواند نقش یک دونده خوب و یک رهبر را در تیم کومان ایفا کنند. آلوس در این باره گفت:« من در برزیل در دو سال 95 بازی انجام دادم. در برزیل بیشتر از تمام زندگی‌ام دویدم. وقتی 20 ساله بودم در المپیک هم بازی کردم و توانستم عملکرد خوبی را به نمایش بگذارم.»

آلوس ادامه داد:« علاوه بر این، می‌توانم رهبری هم در زمین باشم. من شخصی هستم که به ساختن تیم قهرمان اهمیت می‌دهد و به همین دلیل باید جو خوبی در زمین حاکم باشد. بهترین ترکیب، ترکیب بین تجربه و نیروی جوانی است. نسل خوبی از بازیکنان آکادمی در حال حاضر در بارسا حضور دارند اما باید به خوبی از آنها مراقبت کرد تا آسیبی به خودشان و آینده‌شان نزنند.»

دیدگاه‌ها