کد خبر : 1786064 | 25 مهر 1400 ساعت 12:53 | 62.8K بازدید | 41 دیدگاه

پنجعلی: بدن‌ها خسته بود

این همه ضعف واقعا زشت است!

محمد پنجعلی، بازیکن سابق پرسپولیس درباره‌ی عوامل شکست دیشب تیم سابقش مقابل الهلال با لحنی ناراحت و عصبانی به گفت و گو پرداخت.

این همه ضعف واقعا زشت است!

به گزارش"ورزش سه"، پرسپولیس در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا میهمان الهلال بود و شکست سنگینی را از این تیم خورد. محمد پنجعلی کاپیتان سابق پرسپولیس که سابقه بازی جلوی الهلال را دارد و زمانی خط دفاعی منسجمی را در دهه 60 در این تیم ساخته بود با عصبانیت از تفاوت‌های دو تیم و علل شکست سرخپوشان می‌گوید.
این مصاحبه را در این صفحه می‌خوانید:


*پرسپولیس بازی را در تهران باخت
آن بلایی که سر تیم آمد کافی بود. تیم باید زودتر به آنجا می‌رسید و با شرایط آب و هوایی تطبیق پیدا می‌کرد و چند تمرین آنجا انجام می‌داد. ما باید چند بازی تدارکاتی مناسب می‌دیدیم. این موضوعات عوامل شکست هستند. فوتبال ما دقیقا مقابل فوتبال حرفه‌ای آنان ایستاده است. مدیریت حرفه‌ای و امکانات حرفه‌ای اینجا خودش را نشان می‌دهد.

 

*تیم از فرودگاه به خانه رفت صدای‌مان در نیامد
 ما باید به فرودگاه برویم و دوباره به خانه برگردیم و این خیلی بد است. آن زمان صدای ما در نیامد! تیم می‌رفت و ما نمی‌خواستیم اذیت کنیم. اما واقعا کجای دنیا این اتفاقات می‌افتد؟ بدن بچه‌ها جواب نمی‌دهد. تغییر آب و هوا روی بدن اثر گذاشته بود و بدن خالی کرده بود. از دوندگی قبلی خبری نبود. پرسپولیس هیچ زمانی در بازی‌ها کم نمی آورد اما دیروز بدن‌ها خسته بود.

 

*امتیاز میزبانی بسیار تاثیر گذار است
اینجا جدیدا وزارت بهداشت پیک ششم را اعلام کردند! مایه تاسف است. در تمام دنیا ورزشگاه‌ها پر است. امتیاز برای تیم میزبان است و ما اصلا از آن بهره نمی‌بریم و به دلایلی بازی‌ما در ایران نیست.

 

1488777

 

*سال هاست فقط حرف می‌زنیم!
 شکست طبیعی است ولی ما از قسمت‌هایی ضربه می‌خوریم. بازیکن خارجی که نمی‌توانیم داشته باشیم ولی آن‌ها چند بازیکن با کیفیت خارجی داشتند و اصلا قابل مقایسه نیست. در واقع مردم در تیم داری آنها مشارکت می‌کنند و دولت‌شان فقط حمایت می‌کند. زمین، امکانات و وام می‌دهد اما بقیه آن مردم مشارکت دارند و تیم داری می‌کنند اما اینجا سال‌های سال است فقط حرف می‌زنیم و فقط بدهکار هستیم و جریمه می شویم. ضعف مدیریتی کاملا مشخص است و هیچ کس به فکر برطرف کردنش نیست در واقع باید زیرساخت‌ها را عوض کرده و دور بریزیم. فوتبال درآمد زایی دارد و در ایران از جیب می‌خوریم و جریمه می‌شویم و بدهی بالا می‌آوردیم. واقعا زشت است و عین خیالشان نیست! این همه باید محکوم شویم.

 

*روز به روز ضعیف تر می‌شویم
به هر حال این اتفاقات در فوتبال می‌افتد اما مهم این است که انسان درس بگیرد و نقاط ضعف را از بین ببرد اما باز هم همان آش و همان کاسه است!

دیدگاه‌ها