کد خبر : 1786065 | 25 مهر 1400 ساعت 12:56 | 22.8K بازدید | 23 دیدگاه

آل کثیر از دبل دوحه تا فرصت سوزی ریاض(عکس)

عیسی آل کثیر دو موقعیت مشابه گل‌زنی به دست آورد اما قدر آنها را ندانست.

به گزارش "ورزش سه"، پرسپولیس در حالی به مصاف الهلال عربستان رفته بود که همه از قدرت فوق العاده این تیم در خط حمله آگاه بودند و می‌دانستند پرسپولیس اگر چشم به صعود دارد باید قدر موقعیت‌های نصفه و نیمه‌اش را نیز بداند اما چنین نشد تا الهلال در ورزشگاه پرنس فیصل ریاض سه بار دروازه سرخ‌ها را بگشاید.

 

در این بازی عیسی آل کثیر و وحید امیری زوج هجومی قرمزها را تشکیل دادند و با توجه به تمایل دفاعی امیری در این بازی، آل کثیر مهاجم هدف بود و در این دیدار دو موقعیت خوب را داشت.

 

اولین موقعیت عیسی در دقیقه هشت به دست آمد؛ در شرایطی که آبی‌ها از همان دقیقه اول به روی دروازه لک توپ‌می‌ریختند پرسپولیس یک موقعیت را در محوطه جریمه حریف به دست آورد که این توپ با برخورد به پای مدافع الهلال به کرنر تبدیل شد.

 

1654903

 

پس از اینکه پرسپولیس گل اول را دریافت کرد با حرکت خوب عالیشاه از سمت راست توپ به عیسی آل کثیر سپرده شد و او این بار در موقعیتی بهتر از آنچه در دقیقه هشت به دست آمده بود، فرصت تک به تک شدن با معیوف را یافت اما بدون فکر و محکم به توپ ضربه زد تا دروازه‌بان به راحتی آن را دفع کند.

 

عیسی فصل قبل در این مرحله مقابل پاختاکور دبل کرده بود اما امسال دو موقعیت خوب تیمش در نیمه اول را هدر داد تا پرسپولیس شانسی برای برگشت به بازی نداشته باشد. عیسی در ادامه بازی کار خاصی انجام نداد و در دقیقه 78 جای خود را به پاکدل داد. آخرین گل عیسی به چند ماه قبل و در سوپرجام مقابل تراکتور برمی‌گردد و او اگر می‌خواهد جایگاهش را از دست ندهد باید خیلی زود فکری به حال خودش بکند.

 

1654902

دیدگاه‌ها