کد خبر : 1786066 | 25 مهر 1400 ساعت 12:58 | 13.7K بازدید | 3 دیدگاه

کمالوند که پیشنهاد داد تردید نکردم؛ 

خادم پور: در استقلال چیزی که می‌خواستم نشد

مدافع جوان استقلال بعد از کش و قوس های فراوان از این تیم به صورت قرضی راهی نفت مسجد سلیمان شد.

خادم پور: در استقلال چیزی که می‌خواستم نشد

به گزارش "ورزش سه"، سینا خادم پور با وجود امضای قرارداد دو ساله با استقلال از این تیم جدا شد و به نفت مسجدسلیمان پیوست. این بازیکن جوان به دلیل اینکه که مطمئن نبود بتواند در استقلال بازی کند، راه جدایی در پیش گرفت. وی در گفت‌وگو با خبرنگار ما اعلام کرد: در دو سالی  که در استقلال بودم بازی خیلی کمی به من رسید و چیزی که میخواستم نشد. همیشه تلاشم را بیشتر می کردم اما  من در دو پست دفاع و هافبک دفاعی بازی می‌کنم که همیشه در استقلال در این پست ها ترافیک بازیکن بود، ولی هر بار که به زمین رفتم سعی کردم بهترین عملکردم را داشته باشم اما آن طور که باید بازی نکردم و در نهایت با اینکه دوری از استقلال برایم سخت بود به نفت‌مسجدسلیمان پیوستم.


او در همین خصوص ادامه داد : آقای کمالوند در استقلال با ما کار کرد و از شرایط فنی من مطلع بود. از زمانی که فهمیدم من را می‌خواهد واقعا افتخار کردم که قرار است زیر نظر این سرمربی فنی و کاربلد کار کنم. از آقا فراز استقلال که بود چیزهای زیادی یاد گرفتم و امیدوارم در فصل جدید نکات بیشتری بیاموزم و به خودم و نفت مسجد سلیمان کمک کنم. 


این بازیکن که سومین استقلالی است که اخیراً به نفت مسجد سلیمان به صورت قرضی بعد از محمد بلبلی و فردین رابط پیوسته در این باره گفت: مردم خوزستان اکثرا استقلالی هستند و از آنجایی که قبلا با آقای کمالوند کار کردم و رویم شناخت دارد خیلی خوشحال شدم که به اینجا آمدم. انشاالله بتوانم به داشته هایم اضافه کنم.


بازیکن تازه وارد نفتی های مسجدسلیمان در مورد شرایط این تیم توضیح داد: اول از همه این را بگویم نفت تیم پر طرفداری است، دوم اینکه تیم خیلی خوب و با ریشه ای است، سه این که کادرفنی خیلی خوبی داریم. به غیر از چند تیم بالای جدول سایر تیم ها تقریبا در یک سطح هستند. تیم ما بازیکنان و کادر فنی قابلی دارد و امیدوارم بتوانیم نتایج قابل قبولی بگیریم تا دل مردم مسجدسلیمان و هواداران خونگرمش را شاد کنیم.


خادم پور در پایان در مورد دیدار نفت مسجد سلیمان و پیکان در هفته اول لیگ بیست و یکم افزود: ما دو روز دیگر با تیم پیکان بازی داریم و قبلش تمرینات خیلی خوبی داشتیم. درست است که تیم بسته شده ولی خوب تمرین کردیم و امیدوارم با دستورات کادر فنی بتوانیم عملکرد خوبی داشته باشیم و بهترین نتیجه را بگیریم.

دیدگاه‌ها