کد خبر : 1786072 | 25 مهر 1400 ساعت 13:25 | 32.3K بازدید | 11 دیدگاه

تشکر رونالدو از هواداران یونایتد به اجبار سولسشر

اوله گونار سولسشر، سرمربی منچستریونایتد، از کریستیانو رونالدو خواست که پس از شکست برابر لسترسیتی به سوی هواداران یونایتد برود.

تشکر رونالدو از هواداران یونایتد به اجبار سولسشر

به گزارش "ورزش سه"، منچستریونایتد روز گذشته بازی خوبی را پشت سر نگذاشت و با نتیجه 2-4 در ورزشگاه کینگ پاور و در چارچوب مسابقات هفته هشتم لیگ برتر انگلیس برابر لسترسیتی شکست خورد.


این باخت باعث شد که تیم سولسشر در فاصله پنج امتیازی چلسی صدرنشین قرار بگیرد و این در حالی است که سه بازی بعدی آنها برابر لیورپول (در خانه)، برابر تاتنهام (خارج از خانه) و برابر منچسترسیتی (در خانه) قرار خواهند گرفت.


کریستیانو رونالدو نتوانست در این بازی نمایش درخشان همیشگی‌اش را ارائه کند و مانع شکست تیمش شود، همین موضوع باعث شد که او پس از سوت پایان بازی به شدت ناراحت و عصبانی باشد.


دیلی اکسپرس خبر داده که این بازیکن پرتغالی پس از پایان بازی به سمت تونل ورزشگاه راهی شد تا به رختکن برود. در همین لحظه بود که سولسشر دخالت کرده و به او گفت که برود و از هواداران یونایتد که برای حمایت از تیم و بازیکنان به ورزشگاه لستر آمده بودند تشکر کند.


یونایتد با چهار گلی که در این بازی دریافت کرد تعداد گل‌های خورده خود در هشت بازی اخیر لیگ برتر را به 10 گل رساند. حالا فشارها روی این مربی نروژی از هر زمان دیگری بیشتر شده و به نظر می‌رسد که خریدهای گرانقیمت باشگاه در تابستان شامل رونالدو، واران و سانچو نیز کمکی به بهبود شرایط تیم نکرده‌اند.


منچستریونایتد پیش از میزبانی از لیورپول در مسابقات هفته آینده لیگ برتر، دیدار دشواری را در لیگ قهرمانان برابر آتالانتا در پیش خواهد داشت که آخرین دیدار دور رفت مرحله گروهی به حساب می‌آید. شکست در اولین دیدار اروپایی برابر یانگ بویز باعث شده که شیاطین سرخ فرصت اشتباه زیادی در این رقابت‌ها نداشته باشند.

 

دیدگاه‌ها