کد خبر : 1786075 | 25 مهر 1400 ساعت 13:32 | 49.2K بازدید | 20 دیدگاه

نکته مهم در پیغام اینستاگرامی مدیر عامل پرسپولیس

صحبت‌های مجید صدری، سرپرست مدیرعاملی باشگاه پرسپولیس، بعد از باخت سنگین این تیم قابل توجه بود.

به گزارش "ورزش سه"، در شرایطی که هواداران تیم قهرمان فوتبال ایران بابت شکست سنگین روز گذشته همچنان عصبانی و دمغ هستند، مدیرعامل پرسپولیس با اعتماد به نفس ضمن پذیرش شکست از هواداران می‌خواهد نگاه‌شان را معطوف ه آینده کنند.

 

این در حالی است که با توجه به مسائل پیش آمده پیش از سفر پرسپولیس به عربستان صدری مورد انتقاد برخی از جریان‌های هواداری منتسب به برخی از مدیران پیشین حاضر در پرسپولیس قرار گرفته است در حالی که به نظر می‌رسد در سلسله مراتب اداری تامین کردن شرایط پرواز در حیطه مدیرعامل نباشد. این چیزی است که صدری در پیام خود اشاره ضمنی به آن داشته و اعلام کرده این باشگاه باید از نظر شرایط اداری و سازماندهی اوضاع جدیدی را تجربه کند.

صدری همچنین روی مسائل مهم دیگری هم دست گذاشته؛ اینکه چرا همیشه د مسابقاتی که بین تیم‌های ایرانی و عربستانی یا هر کشوری در حوزه خلیج فارس برگزار می‌شود بحث‌ها درباه تفاوت امکانات و مسائلی از این دست است. صدری در این باره نوشته که خود پرسپولیس هم باید امکاناتی داشته باشد که از این حسرت دائمی عبور کند.

 

1654834

 

 

به گفته او با توجه به جمعیت هواداری پرسپولیس که مهم‌ترین سرمایه انسانی هر مجموعه‌ای به شمار می‌آیند پرسپولیس باید بتواند از نظر ساختاری اوضاعی به مراتب بهتر از شرایط امروزش را تجربه کند.

 

پرسپولیس در حال حاضر یک زمین تمرین در ورزشگاه شهید کاظمی دارد و اگرچه از سوی باشگاه رقیب با توجه به وضعیت نا به سامان تمرینی همیشه متهم شده که از امکانات بهتری استفاده می‌کند اما همین امکانات هم در مقایسه با استانداردی که در سطح قاره آسیا برای فعالیت تیم‌های حرفه‌ای تعریف شد به مراتب پایین تر است.

باید دید که آیا صدری می‌تواند در صورت ادامه کار در پرسپولیس افق تازه‌ای را در این باشگاه تعریف کند یا نه. او گام اول را با تمدید قرارداد بلند مدت گل‌محمدی برداشته و باید دید چه زمانی برنامه خود را برای اداره باشگاه منتشر می‌کند.

دیدگاه‌ها