کد خبر : 1786081 | 25 مهر 1400 ساعت 14:04 | 13.9K بازدید | 1 دیدگاه

لبرون جیمز در یک قدمی ثروت یک میلیاردی جوردن

لبرون جیمز، ستاره دنیای بسکتبال، فاصله کمی با رسیدن به رکورد مایکل جوردن و ثبت ثروت یک میلیاردی به نام خود دارد.

لبرون جیمز در یک قدمی ثروت یک میلیاردی جوردن

به گزارش "ورزش سه"، فصل جدید مسابقات NBA به تازگی آغاز شده و لبرون جیمز از همین حالا برای ثبت اولین رکوردش دورخیز کرده است، هرچند این رکورد هیچ ربطی به این ورزش ندارد.


این ستاره لس آنجلس لیکرز می‌تواند به زودی رکوردی را از آن خود کند که پیش از این متعلق به مایکل جوردن بوده و توسط او به ثبت رسیده است.


بر اساس اعلام نشریه فوربس، لبرون درآمد 111.2 میلیون دلاری را به دست آورده که باعث شده مجموع ثروت او در آستانه تبدیل شدن به یک میلیارد دلار قرار بگیرد، رقمی که پیش از این تنها مایکل جوردن موفق شده بود در دوران حضورش در NBA به آن دست پیدا کند.


جیمز با رسیدن به این مبلغ نه تنها رکورد درآمدی NBA را خواهد شکست، بلکه به دهمین ورزشکاری نیز تبدیل خواهد شد که در یک سال از درآمد 100 میلیون دلاری عبور کرده و در کنار افرادی چون لیونل مسی، کریستیانو رونالدو، نیمار، داک پرسکات، تایگر وودز، فلوید می‌ودر جونیور، مانی پاکیائو، راجر فدرر و کانر مک‌گرگور قرار می‌گیرد.


این اولین بار نیست که لبرون می‌تواند رکورد بیشتری درآمد از لیگ را به خود اختصاص دهد و رکورد قبلی نیز با 96.5 میلیون دلار به او تعلق داشته است. یکی از دلایل اصلی درآمد بالای او این است که شرکت معتبر نایکی حمایت مالی‌اش را برعهده دارد و هزینه گزافی را به او پرداخت می‌کند.

دیدگاه‌ها