کد خبر : 1786087 | 25 مهر 1400 ساعت 14:14 | 15.7K بازدید | 0 دیدگاه

مانفرد شوابه:

بایرن مونیخ احمق است اگر آدیمی را نخرد

مانفرد شوابل، اسطوره باشگاه بایرن مونیخ، معتقد است که این باشگاه باید تمام تلاشش را برای جذب کریم آدیمی به کار بگیرد.

بایرن مونیخ احمق است اگر آدیمی را نخرد

به گزارش "ورزش سه"، توماس سولمون، مشاور آدیمی، روز شنبه برای انجام مذاکراتی به ساختمان اصلی بایرن مونیخ رفته و اسکای اسپورت تصویری از حضور او به همراه مردی دیگر در برابر این ساختمان را نیز منتشر کرده است.


بیلد نیز مدعی شده که آدیمی پیش از آن در روز چهارشنبه در این ساختمان حضور داشته است. هرچند بن، بهترین دوست او، نیز در بایرن زندگی می‌کند و او نیز ممکن است برای دیدار با دکتر هان که پزشک بایرن و تیم ملی آلمان است و طی کردن روند درمانی به این باشگاه رفته باشد.


شوابه که پیش از این سابقه حضور در بایرن در فاصله سال‌های 1984 تا 1986 و سپس 1989 تا 1992 را داشته و دو جام قهرمانی نیز با این تیم به دست آورده آورده صحبت‌هایی را درباره این بازیکن مطرح کرده است. او پیش از این مدیریت اونترهاخین را برعهده داشته که آدیمی در فاصله سال‌های 2012 تا 2018 در آن توپ زده است.


بازیکن سابق بایرن به بیلد گفت:« ما هنوز رابطه بسیار نزدیکی دارم. من هنوز به عنوان استاد او در زندگی‌اش حضور دارم. بایرن احمق است اگر به خوبی به این موضوع رسیدگی نکند. اما همیشه برداشتن قدم سوم پیش از برداشتن قدم دوم خطرناک است. من فکر می‌کنم اولین حضور او در یک باشگاه تراز اول در بوندسلیگا رقم بخورد. تمایل او نیز قابل رویت است. شاید این انتقال با مبلغی در حدود 30 تا 40 میلیون یورو انجام شود.»


با این حال بیلد مدعی شده که مذاکراتی از سوی نمایندگان این بازیکن با بروسیا دورتموند نیز انجام شده و آنها نیز قصد دارند برای جذب آدیمی اقدام کنند.

دیدگاه‌ها