کد خبر : 1786090 | 25 مهر 1400 ساعت 14:56 | 17.2K بازدید | 12 دیدگاه

گری نویل:

سولسشر تکان نمی‌خورد، منچستر مدعی قهرمانی نیست

کاپیتان سابق منچستریونایتد معتقد است اوله گنار سولسشر به کارش در تیم ادامه خواهد داد و با این وضعیت، یونایتد مدعی قهرمانی نخواهد بود.

سولسشر تکان نمی‌خورد، منچستر مدعی قهرمانی نیست

به گزارش "ورزش سه"، منچستریونایتد روز گذشته در زمین لسترسیتی متحمل شکست 4-2 شد. یونایتد توانسته بود بازی را در دقایق پایانی به تساوی 2-2 بکشاند ولی خیلی زود گل سوم را دریافت کرد و در ادامه لستر گل چهارم را نیز به ثمر رساند.

موج انتقادات از اوله گنار سولسشر بالا گرفته چرا که شیاطین سرخ که یکی از امیدهای قهرمانی بودند، حالا 5 امتیاز با چلسی صدرنشین اختلاف دارند و روند نتیجه گیری های تیم در ماه گذشته نیز اصلا خوب نبوده است.

 

 

1651161

 

 

شایعات اخراج سولسشر نیز مطرح شده ولی گری نویل کاپیتان سابق باشگاه به اسکای اسپورتس گفت که سران باشگاه فعلا چنین قصدی ندارند و سرمربی نروژی به کارش ادامه خواهد داد:« سولسشر تکان نمی خورد. در این زمینه سران باشگاه معتقدند که بیش از هر چیزی نیاز به ثبات است و سولسشر باید به کارش ادامه دهد. اتفاقات 10 سال اخیر نشان می دهد که تغییر مربی در میانه فصل، گزینه خوبی نیست.»

 

 

1643775

 

 

نویل ادامه داد:« یونایتد به اندازه کافی خوب نیست و به خصوص در مقابل تیم های میان جدولی به مشکل برخورد می کنند. این تیم از نظر من مدعی قهرمانی نیست.

در برخی بازی ها عالی هستند و در برخی مواقع نیز بسیار بد کار می کنند. ارزیابی من از یونایتد تا به اینجای فصل، منفی است. یونایتد برابر تیم های با سازماندنی خوب که روش خاصی از فوتبال را دنبال می کنند و برای رسیدن به گل و ضربه زدن به حریف، به اندازه کافی صبور هستند، نمی تواند خوب کار کند. ویارئال، اورتون، استون ویلا و لستر اثبات کننده این ادعا هستند. یونایتد خوب حریفان را پرس نمی کند. توازن خوبی هم در ترکیب اولیه نبود. وقتی سانچو، رونالدو، برونو، پوگبا و گرین وود را از ابتدا در ترکیب دارید، من هم دوست ندارم در چنین تیمی مدافع باشم.»

 

 

دیدگاه‌ها